Varför hatar folk SD?

Jag har omsatt mer på börsen än vad Åkesson har gjort på spel.
Inget att höja ögonbrynen för...
I dag blir SD Sveriges tredje största parti. Miljöpartiet är bara fjärde största.
Anledningen till att Jimmie Åkesson inte nämner Romsons hat mot vita män är enkel, han vill inte plocka så löjligt låga poäng och han vinner inget på det för då blir det en rasbiologisk debatt och det tror jag inte han är intresserad av, han har aldrig sagt att han hatar andra raser men det verkar inte folk ha fattat. Att han sedan hade blivit ännu mer hatad av det politiska etablissemanget och media gör inte saken enklare. För Miljöpartiet lever ännu i en ogranskad flumverklighet där de inte blir lika kritiskt granskade som de andra allra minst SD. Att Romsom är rasistisk är ju helt uppenbart men det är ok att hata vita män här i landet det är det som är det hemska och att sedan en del vita män är så dumma i huvudet att de ändå röstar på Miljöpartiet är ännu märkligare, varför inte stå upp för sina egna någon gång? Mijö handlar även om förmuskning av landsbygnden och människors möjlighet att bo och leva på landsbygden men det verkar inte Miljöpartiet ha fattat de pratar endast om utsläpp osv. Miljö är i mina tanker vidare än så och därför tycker jag de är inskränkta stadsbor som ser världen med smala glasögon. Om alla bodde i städer som det är i vissa av världens länder så vore miljön katastrofal. Jag bor i utkanten av ett storstadsområde men kan se detta ändå.
Facebook översvämmas ju av anhängare till andra partier som skriver rent hemska saker om SD och Jimmi Å. så det borde väl inte ha gått dig förbi hur låg den debatten har blivit. Att inte invandringspolitiken överhuvudtaget diskutterats i någon debatt i TV och hur vi kan göra integrationen bättre osv visar på hur skev denna fråga blivit. Åsa Romson ger mig kalla kårar, det blir synd om mina stackars pojkar om den kvinnan får bestämma.