Vitrysk hockeyhjälte skrev 2013-12-17 08:19:13 följande:
Avpixlat gick definitivt över gränsen i det fallet, där säger jag inte emot dig.
Dock hängde ju dessa tjejer ut sig själva ganska bra också - facebookinläggen och kommentarerna fanns att tillgå för vem som helst, man behövde om jag minns rätt inte ens vara facebookmedlem för att kunna se dem. De var inte på något sätt anonyma. Och de tyckte nog till och med det var lite kul så länge reaktionerna de fick var positiva.
Även om jag tycker Avpixlats s.k. uthängning var väl smaklös har jag trots detta svårt att tycka jättesynd om de här "småtjejerna". De visste precis vad de gjorde och de ville visa upp det för omvärlden. Sticker man ut näsan får man ta att det blåser.
Ja, precis som Expressen i flera fall.
Givetvis, det handlar om småtjejer eller kort och gott om mellangraden tonåringar.
Tycker inte heller så jättesynd om småtjejerna, tycker dock förbannat synd om människorna som skrev kommentarerna och om skribenten på Avpixlat. På tal om "små människor".. att det finns mindre täljer inte riktigt fram svenskt politikermaterial ur dessa.
Nej, köper det inte. Tror färre och färre kommer att göra det också. Synd, det kunde ha sett annorlunda ut.