Inlägg från: Gert |Visa alla inlägg
  • Gert

Varför hatar folk SD?

sjuttiofemman skrev 2014-04-14 17:31:44 följande:

Röda Korset har allas lika värde som grundläggande värdering.
    Nämen vilket sammanträffande! Det har SD också.
  • Gert
    nihka skrev 2014-04-14 17:41:47 följande:
    Men nu gjorde hon det och det var troligtvis inte första gången hon uttryckte dessa åsikter för någon. Någon gång ska det ju spricka och denna gång var tydligen nu.
    Hennes åsikter delar väldigt många svenskar. Och nu borde Röda Korset gå ut med att alla som delar hennes "rasistiska" åsikter inte ska ge organisationen pengar. Det handlar om trovärdighet.
  • Gert
    nihka skrev 2014-04-14 18:05:52 följande:
    Åkesson är också den politiska ledare som flest har sämst förtroende för.
    Men det är väl inte så konstigt? Svenska folket är ju indoktrinerade av PK-sekten (massmedia-journalister-facket-politiker) att SD är någonting dåligt. För att ha sämst förtroende är det en bedrift att vara tredje största partiet och fortsätta växa.
  • Gert
    nihka skrev 2014-04-14 18:13:21 följande:
    Hennes åsikter delas alldeles säkert av fler svenskar, men inte av hennes uppdragsgivare så då går det som det går. Röda korset tar emot pengar anonymt från alla som vill ge och de hjälper alla som behöver hjälp utan att ställa frågor - ett koncept som alltså fungerar åt båda håll. Däri ligger trovärdigheten.
    Så om jag går till Röda Korset och säger "jag behöver pengar" så får jag det, utan några frågor ställda?
  • Gert
    nihka skrev 2014-04-14 18:24:28 följande:
    OK, det är en bedrift att vara hatad av utomstående och ligga och skvalpa runt 10 %. Nu passar det att påminna om vad SD kallar för 7-klövern. DÄR har du det största "partiet". SD kommer sedan på jumboplats. Många väljare är inte lika svårflötade över blockgränsen längre men vid SD tar det absolut stopp. Vad som helst utom SD liksom. Jo, det är en bedrift...
    Då är det konstigt att SD tar väljare från ALLA partier.
  • Gert

För att vara en SD tråd är det väldigt många anti-SD som skriver. Ni anklagar SD för att hata, men själv hatar ni SD. Patetiskt!

• Gert
    nihka skrev 2014-04-14 18:32:55 följande:

SD tar inte väljare. SD står och skvalpar fram och tillbaka runt 10%. Det har inte hänt NÅGOT på senaste året minst. Det är några promille ibland några procentdelar som skyfflar runt både till och från SD.
    Intala dig själv att SD inte tar väljare. Jag antar att det är spöken som ligger bakom SDs framgångar.
  • Gert
    nihka skrev 2014-04-14 18:49:26 följande:
    Patetiskt är hur någon kan tro att en tråd som heter "Varför hatar folk SD?" skulle vara en "SD tråd". Här beskriver givetvis folk alla orsaker till impopulariteten.

Fanklubben hittar du här:

avpixlat.info/
    Då måste ni hata SD väldigt mycket eftersom ni skriver så mycket i den här tråden. Men då ska ni inte anklaga SD för att hata.
  • Gert
    nihka skrev 2014-04-14 18:55:31 följande:
    Så du menar att SD inte ligger runt 10% nu som minst det senaste året? Om man anser det en framgång så varsegod.

Jag antar att du också anser att du har en schysst löneutveckling om den beter sig på samma sätt: går lite upp och ner men ligger i stort sett kvar. Hahahahaha.
    Aprils mätning visar att SD har 11,4%.
  • Gert
    Vitrysk hockeyhjälte skrev 2014-04-14 19:36:04 följande:
    Ah, "värdegrunden" igen. Ok, då är jag med.
    Åsiktsfrihet ingår inte i Röda Korsets värdegrund.
Svar på tråden Varför hatar folk SD?