oOOo oOOo skrev 2014-07-21 13:48:07 följande:
Motståndare kan man nog vara i demokratisk anda. Som jag skrev gällde det dessa hatiska personer som inte verkar ha något bättre för sig än sitta och spy galla på ett kvinnoforum dagarna långa.Inte konstigt att det byggs upp en hotbild. Att just dessa personer sedan gnäller över kostnaderna och sitter och gnisslar tänder över att någon går på restaurang är patetiskt i överkant
Om sverigedemokrater är demokratiska vet jag inte. Just de partier med ordet 'demokrater' i namnet brukar ju vara just de som inte riktigt fattar vad demokrati innebär
Hm, nu blev det ordentlig fart på SD-kramarna!
Härligt. En SD-kramare i affekt är ofta mer uppriktig än annars.
Spy galla på ett kvinnoforum dagarna långa.
Jag gissar att många SD-kramare gärna klamrar sig fast vid SD:s traditionella kvinnosyn och anser att det är fel att det ska finnas annat än kvinnor på ett forum där ett fokus är barn och ett annat familj.
Kul är det iallafall med argument som skaffa dig ett liv - eller du gör inget annat än hänger på FL. Det är liksom SD-kramarens naturliga nivå.
Ja, tänk sånt liv och kiv det blev när Ekeroth kom på tapeten.
Och "o". Om du tänker efter så är det ingen som missunnar Ekeroth ett litet restaurangbesök. Vi skojade bara med er