Inlägg från: sjuttiofemman |Visa alla inlägg
  • sjuttiofemman

Varför hatar folk SD?

oOOo oOOo skrev 2014-12-22 15:19:35 följande:

Ja, de också

Innan Sd började demonisera "invandrare" så sket folk fullständigt i vad som är svenskt eller inte.
  • sjuttiofemman
    Centurione skrev 2014-12-23 11:18:30 följande:

Har ni sett det här då..? Julia Kronlid (Sd) sopar mattan med "empatisk" frimicklarpastor!  

Välkommen tillbaka centurione!

Har du tid att diskutera begreppet invandrare nu?
  • sjuttiofemman
    Rataxes skrev 2014-12-23 16:02:20 följande:

Föga förvånande att du citerar Dumvänsterns sagotidning #1 som är lika trovärdig källa som SD-svansens virtuella klotterplank.

www.tino.us/2014/12/etc-och-mediavarlden-granskar-logner/

Jenny/Johan Ehrenberg borde kanske hålla sig till att lura på folk dyra solpaneler...

Är ju en viss skillnad på att hänga ut tonårstjejer till pöbelns våldtäktshot och att publicera ett perspektiv på sd's påståenden om invandring som endast bygger på fördomar. Eller vad anser du som är universitetsutbildad som du påstår själv iallafall?
  • sjuttiofemman
    Centurione skrev 2014-12-23 16:13:44 följande:

Jag försöker göra jul här. Du kanske inte har några att göra jul för..?

Du är märkligt nog oerhört upptagen när jag vill att du utvecklar partiets syn på mörkhyade människor. Låter nästan som att du undviker frågan o_O
  • sjuttiofemman
    Gert skrev 2014-12-24 21:00:15 följande:

Vad vill du säga med den länken?

Att alla muslimer inte är mordiska hustrumisshandlare som älskar att våldta barn eller spränga kristna i luften. Den nidbilden sprids alltför gärna av bland annat Sd.
  • sjuttiofemman
    Rataxes skrev 2014-12-25 18:34:49 följande:

Givetvis är mordbrand alltid avskyvärt. Hoppas man får tag i mordbrännaren och dömer personen/rna till lååånga fängelsestraff.

Det håller jag med om.
Svar på tråden Varför hatar folk SD?