Inlägg från: themia |Visa alla inlägg
  • themia

Varför hatar folk SD?

Vitrysk hockeyhjälte skrev 2014-01-15 14:10:11 följande:
    Jag menar att vare sig AFA och deras gelikar eller NSF och deras utför någonting som ens tillnärmelsevis borde räknas som "försvar av demokratin".
    Jag ställde en principfråga, som du duckade.
    Om du tror att jag försvarar AFA:s metoder så tror du fel.
    Du har all rätt att säga din åsikt, men ingen rätt att slippa bli motsagd.
  • themia
    Fru Blanka av Namur skrev 2014-01-20 20:32:36 följande:
    ...och nu kommer "någon" att skriva, att det inte finns något "norskt" utseende... Men så tycker inte norrmännen själva, förstår ni. De är, trots Breiviks förtvivlan, fortfarande mycket mindre PK än vi!
    "Någon" är jag. Det finns inget "norskt" utseende, möjligen ett nordeuropeiskt.

Intressant förresten att du valt Blanka av Namur som din senaste.
    En invandrare som kom hit för att leva lyxliv på svenska folkets bekostnad.
    Cool
  • themia
    Valkyrian Brunhilde skrev 2014-01-20 23:53:43 följande:
    Visst finns det ett typiskt nordiskt/norskt utseende, har du legat och sovit några hundra år? *hint* hudfärg/hår/ögon/näsa/käkben

Så här ser en några aboriginer ut:

Inga vikingar det inte, har du själv någon teori om miljöpartisters tillkortakommande då det gäller intellektuella frågor? (bortsett från droger)

Så du är tillbaka igen - och bytt kön den här gången, gratulerar!
  • themia
    Valkyrian Brunhilde skrev 2014-01-21 01:04:49 följande:
    Men du var ju inte stereotypen av en miljöpartist - dvs extremt ung, naiv och lite småkorkad.

Vad gör en gammelkärring som du uppe så här sent?
    Du ha tack för alla dina inlägg. Du är verkligen en tillgång för Miljöpartiet!
    Dina spyor ger oss många nya medlemmar.
    Fortsätt gärna och bre på lite extra.
  • themia
    effemgea skrev 2014-01-21 17:34:50 följande:
    Ett annat exempel kan vi ta härifrån Familjeliv, men då omvänt. Somliga resonemang från personer med främlingsfientliga åsikter ligger intellektuellt på spädbarnsnivå, men mötte man de här personerna  i verkligheten tror jag inte att man omedelbart skulle förstå att det handlar om en vuxen person med en hjärna som inte följt med den övriga kroppens utveckling.
    effemgea du är min idol! Kyss
  • themia
    Fru Blanka av Namur skrev 2014-01-21 20:17:17 följande:
    ...att ingen kommer att våga ha sex överhuvudtaget..?
    Skulle det vara ett problem för dig? Du brukar ju yra om att det föds för många barn
  • themia
    Erika08 skrev 2014-01-23 17:51:41 följande:

Ni som förespråkar den invandring vi har nu och även vill ha mer av den varan, och kallar alla andra för olika epitet som vill göra annorlunda .

Jag tycker att ni tar och var månad framöver tar och skänker än 80 procent av eran lön till några av alla dom 40 fattiga miljoner människor på flykt i världen.

Jaså det går inte, varför inte?

Men vadå! har inte ni hur mycket pengar som helst, och måste prioritera andra saker i erat liv, säger du.

Det låter som ni är alldeles inhumana och främlingsfientliga, nästan rasistiska, tänk på dom där människorna som inte får era pengar, lilla Fatima och Muhammed, som kanske nu dör.

Men ok, om några av dom här flyttar in i erat hus.

Jaså det går inte, varför inte?

Men vadå! Vill ha dit hus för dig själv, det var det mest egoistiska jag har hört på länge, att någon annan ska få lösa det problemet.  
    Det låter som ni är alldeles inhumana och främlingsfientliga, nästan rasistiska.

Ett litet utdrag ur stycket, en vänsterpartists  uppvaknande.

Ingen förespråkar någon invandring utöver den som företagen efterfrågar av affärsmässiga skäl.
    Däremot accepterar vi flyktinginvandringen av humanitära skäl.
  • themia
    UniqueSnowflake skrev 2014-01-26 21:28:13 följande:

Finns det ingen som håller topic längre? Topic är "Varför hatar folk SD?"

Någon som vill svara?

För att det är ett parti som vill stänga Sveriges gränser och skapa ett enhetligt svenskt folk (enligt modell Nordkorea, typ)
  • themia
    Epilog skrev 2014-01-31 17:32:03 följande:
    Sweet, bara av nyfikenhet - hur löd motiveringen till mitt eventuella regelbrott?
    Så du är tillbaka igen!
    Bra, då får vi fler miljöpartister.
  • themia
    Absofuckinglutely skrev 2014-02-01 20:50:06 följande:

Snälla, håll det där pubertala tramset inom hatbloggs-sfären. Det är mestadels normalbegåvade vuxna här.
    Ja, att inte kunna stå ut med en kvinnas normala kroppsbehåring, är verkligen pubertalt trams.
Svar på tråden Varför hatar folk SD?