La haine des Arabes skrev 2014-01-03 15:59:28 följande:
Absolut kan jag upplysa en ytlig, modern och portföljbärande Latte-sörplare om livets existens.
Jag förutsätter att du förstår grunderna i evolutionen och att den första moderna människan utvecklades i Afrika?
Eftersom du är en centerpartist och därmed lite verklighetsfrånvänd så ska jag försöka förklara lite mer pedagogiskt och abstrakt. För runt 120.000 år sedan lämnade dom första människorna Afrika, givetvis var det dom starka och driftigaste som kom på den idén, att lämna - det var tuffa tider, ont om mat och döden blängde runt varenda hörn.
Latte-butiken var stängd och Armani-kostymerna kunde inte inköpas på närmsta köpcentrum.
Detta innebar att dom svagaste dog på färden, dom starka och smarta led men dom överlevde med nöd och näppe - med tiden utvecklades dom, dom lärde sig nya knep för att överleva. Endast dom allra starkaste och smartaste överlevde ju längre färden gick. Tack vare det naturliga urvalet lärde dom sig göra eld, vapen och tillskansade sig nya matlagningskunskaper.
I Afrika stod tiden still.
Rent konkret så kan man säga att ju längre från Afrika ett land ligger så ju mer intelligent och välutvecklat är folket, detta kan givetvis en centerpartist också se om kartboken läggs fram.
Detta beror alltså på det naturliga urvalet, lidandet skapade utveckling och så fungerar det faktiskt än idag.
Nej, tyvärr. Vi i Sverige kan inte hjälpa mänskligheten gång genom att låta U-landsbefolkningar massinvandra hit eller att låta dom ta del av våra inarbetade miljarder, tvärtom stjälper vi deras resa till utveckling.
Jag tror säkert att centerpartisten förstår detta trots undermålig bildning och intelligens. Men du är väldigt empatisk va? Hmjaa, den vänstra hjärnhalvan skall icke förglömmas
Du verkar tillhöra dem som tror på att en debatt går ut på att slänga ur sig så många invektiv som möjligt....
Men annars verkar vi nu ha lämnat de lite allmänt främlingsfientliga och kommit till en tvättäkta rasist som med hjälp av rasbiologi vill rättfärdiga sitt förakt för andra. Fortsätt och skriv du, du är nog en av de mest effektiva när det gäller att skrämma bort vanliga människor från SD.