Lejonmamman01 skrev 2013-11-16 20:40:01 följande:
Man behöver bara gå in på närmaste tingsrätt och titta på displayerna där, vad dagens åtalade heter. Heter de inte något arabiskt eller afrikanskt namn, så heter de väldigt ofta något som slutar på -itch eller -ova...
Sedan tror jag inte att du heller kan ha missat allt som har stått i tidningarna de senaste månaderna, om tiggeri-och-tjuvligorna från Rumänien t.ex.. Eller det mycket grova våldet som albaner står för - jag läste någonstans att en polis sa, att vi aldrig haft så grovt och hänsynslöst våld i Sverige, som det som albanerna står för. De har inget samvete alls.
Eller lantbrukarna som torterats och lämnats att dö av polacker och zigenare, då de inte velat lämna ut koden till kassaskåpet. Eller traffickingverksamheten, som nästan uteslutande folk från öst sysslar med (infödda svenska bordellmammor finns inte längre). Juggemaffian, ryssmaffian, Original Gangsters (kolla själv vad medlemmarna heter)...
Nu funderar jag på det där med allmän rösträtt igen...
Vad är det för typ av mål där du sett så många arabiska och afrikanska namn och så många namn som slutar på -itch eller ova? Pratar du om brottsmål som misshandel och bokföringsbrott eller tvistemål som vård av barn och underhållsbidrag eller ärenden som rör exempelvis adoption, konkurs och god man?
Ja, brottslighet är alltid fult - vem som än står för den. Visste du att svensken leder mördarligan? Jepp! Av de livstidsdömda för mord är det bara svenskar på pallplats: Mattias Flink (7 mord), Tommy Alexandersson (5 mord) och Tommy Zethraeus (4 mord). Övriga sitter inne för 3 mord eller färre.
Tommy verkar vara ett väldigt vanligt namn i massmördar- och fler än tremordssammanhang. Hela 75% av de som begått fler än 3 mord heter ju så. Och 100% av alla massmödrare som sitter inne på livstid nu är svenskar. Det där med statistik är ju härligt. Känner du någon som heter Tommy eller någon annan svensk, ja då föreslår jag att du alltid sover med ett öga öppet.
Ja, kanske ska alla svenskar och i synnerhet de som heter Tommy fråntas sin rösträtt