Inlägg från: MrsC74 |Visa alla inlägg
  • MrsC74

Varför hatar folk SD?

Hatar är ett starkt ord som jag inte kan använda. Jag kan dessutom inte dra alla över en kam för jag känner inte alla SD are.
    Däremot så är majoriteten av SD rasister och främlingsfientliga. Det tar jag starkt avstånd från.
    Det går inte att ursäkta sig med att säga att man röstar på SD för man ogillar invandringspolitiken. Tror ni att Sverige skulle blir bättre på det om ett gäng idioter och rasister styrde.
    Titta på vad dom gör. Hur dom agerar. Vad är bra med det ? Vad är bra med att skapa murar mellan människor ?
    För mig är det mest pinsamt. Kanske inte alla som röstar på SD är rasister. Men man röstar på ett rasistiskt parti. Varför undrar jag då ?
    Jag skulle i alla fall få en uns respekt om folk erkände de var rasister som var SD. Nu är det bara bortförklaringar och det blir som sagt bara pinsamt.
    Nu kommer säkert SD gå hyfsat i valet men det spelar ingen större roll för inget parti vill samarbeta. Till nästa val kanske folk har blivit klokare. Vad vet jag.

• MrsC74
    Angie99 skrev 2013-10-31 11:17:20 följande:
    Ingen, vad har du för belägg för att majoriteten av SD är rasister och idioter? Det anser jag vara förtal.
    Och att de är ett rasistiskt parti? Var hittar du något i deras partiprogram som är rasistiskt? Du har hört media och andra politiker säga att de är rasister och främlingsfientliga men har du själv läst partiprogrammet?
    De är ju t.ex. det partiet som vill ge mest i bistånd till andra länder. Är det rasistiskt?
    Angie. Det är min åsikt. Förtal ? Tillåt mig småle ...

Du menar på fullaste allvar att partiet inte är rasistiskt ? Jag skrattar nästan ihjäl

Mig.
  • MrsC74
    Angie99 skrev 2013-10-31 11:17:20 följande:
    Ingen, vad har du för belägg för att majoriteten av SD är rasister och idioter? Det anser jag vara förtal.
    Och att de är ett rasistiskt parti? Var hittar du något i deras partiprogram som är rasistiskt? Du har hört media och andra politiker säga att de är rasister och främlingsfientliga men har du själv läst partiprogrammet?
    De är ju t.ex. det partiet som vill ge mest i bistånd till andra länder. Är det rasistiskt?
    Det där med bistånd handlar ju dessutom om att man vill hjälpa folk i deras länder för att slippa få hit invandrare.

Jag blir helt ärligt förvånad att människor går in och försvarar skiten. Va ärlig i stället.
  • MrsC74
    Vitrysk hockeyhjälte skrev 2013-10-31 12:16:23 följande:
    Det är inte en åsikt, däremot ett antagande. Du antar att de flesta som är SD är "rasister och idioter" för att det passar bäst överens med din världsbild. Men du vet det inte.

Det är lite som att säga att "min åsikt är att alla som bor i Säffle heter Kenneth och är 172 centimeter långa" och sen inte tåla att få mothugg. 
    Hur stor invandring bedömer du att ett land behöver ha för att det ska kunna skaffa sig pizza?
    Nej och just därför skriver jag att alla inte är det. Men att majoriteten är det. Det vet nog t o m du.
  • MrsC74

Angie ; är du dum eller spelar du dum ?
    Bättre att hjälpa folk i deras länder.
    Tror du lite pengar från SD stoppar krig och förföljelse ??

• MrsC74

Angie. Ja personangrepp visst. Men jag tycker du är dum.
    Men jag tackar dig. Du ger svaret till TS bara genom att svara på massa inlägg.
    Usch. Hoppas du inte har barn bara ...

Har inte ett dugg med att göra att argument tryter som du så gärna vill hävda. Jag ids bara inte diskutera med en sån renodlad Sverige Demokrat. Det är under min värdighet.

Men att du ska bra ärlig så menar ja är att du ska erkänna att SD är ett främlingsfientligt parti. Hur kan det komma sig att du inte förstår det ? Jag menar det behöver man inte vara Einstien för att förstå. Många SD are själva erkänner ju detta. Vad är ditt problem ?

• MrsC74

Hur man än får leva när man kommer till Sverige så är det 100 ggr bättre än skräcken i en del länder som många människor behöver uppleva. Men det verkar en del ha otroligt svårt att förstå. Skrämmande.

• MrsC74

Flasbulb: drabbade av mångkulturen ? Hur tänker du nu? Om en eller två invandrare gör mig eller någon annan gnor ska all drabbas då ?
    Det är samma sak som att säga att bara för att Hagamannen hette Niklas så är alla Niklas serievåldtäktmän.

Drabbad av mångkultur ??? Jag älskar mångkultur. Men avskyr våldtäktsmän och mördare oavsett nationalitet !!

• MrsC74

Alshabab: eftersom du inte läser vad jag skriver så upprepar jag. Ogillar våldtäktsmän och mördades oavsett nationalitet.

Tror du att problemet blir löst om vi stoppar invandringen ? Du vet att de våldtäktsmän som begått först våldtäkter är svenska va ? Talar om serievåldtäktmän. Vad ska du göra med dessa ? Bannlysa alla från ex Västerås och Umeå ?

Så dumt att jag inte äns fattar varför jag argumenterar?

Svar på tråden Varför hatar folk SD?