Så var planerna igång för en trea 2015 :-)
Carolina: håller tummarna för dig. Kram
Carolina: håller tummarna för dig. Kram
Hej och välkommen Frollan!
Så kul att ni bestämt er. Något ni har funderat på länge? Hur gamla barn har ni sedan innan?
I fredags var jag på akupunktur för att ge mina hinnor en bättre chans att tjocka till sig. Misstänker äl för några dagar sedan och i så fall var nog min ytterst sparsamma, färgade flytning för två veckor sedan, i själva verket mens. Får hoppas akupunkturen hjälper som sist då jag var gravid efter två behandlingar.
Hur går det för er andra?
Välkommen Josefine
I går var jag på andra akupunktur. Tydligen har jag en lever som sliter lite. Inget allvarligt men personer som har som mig får ofta oregelbundna cykler, lite eller ingen mens och den där hinnan som ska ta emot det befruktade ägget kan bli tunnare än den ska.
Två andra oberoende personer har sagt det samma om levern, bland annat hon jag gick till innan lilleman kom till så jag antar att det ligger något i det.
Så typiskt Smulan..
Just nu, bara så där, översköljdes jag av en enorm våg med förhoppningar om att en dag kunna sitta ner och fundera på namn till en liten i magen. Jag hoppas såå at vi får möjlighet att följa en ny liten krabat upp i livet.
Så var det åter väntan. Hade ju något som kunnat vara mens, om än väldigt sparsam. Det var i a fall för 35 dagar sedan. Den här gången har jag faktiskt inte haft en massa symptom från förmodad ÄL men någon dag efter förmodad bim har de kommit, fast i ny skepnad. Om det betyder något eller inte återstår att se. Några test tänker jag dock inte ta förrän jag gått några veckor till, dvs om inte mensen kommer då. Hoppas alla andra har en fin sommar. Håller tummar för några fina plus nu.
Carolina: skönt att redan vara så långt på väg
Tja.. Hoppas ju men är rädd att kroppen luras. Dock är det annorlunda så kanske kanske.. Har gått på akupunktur för att stärka hinnan. Förra gången jag blev gravid gick jag två gånger innan det tog sig. Den här gången har jag gått tätare för att boosta. Känns för otroligt att det skulle ta sig så fort men oj vad lycklig jag skulle bli om det gör det
Hihi, spännande med att få ta ut p-ringen. Själv börjar jag min semester på måndag.