Inlägg från: chiqita |Visa alla inlägg
  • chiqita

Så var planerna igång för en trea 2015 :-)

Saga: hihi, en sån dag hade jag också i veckan, vet dock inte när eller om ÄL skulle varit, men kan ju kryssa fingrarna att kroppen är på g..

• chiqita

Saga: man kan visst det. En tjej i en fb-grupp mådde i princip illa från ÄL och hon var gravid

• chiqita

Åh.. Trodde att jag hade ÄL för en vecka sedan men så fick jag galna äl-liknande flytningar i helgen så nu vet jag inte vad jag ska tro... :-/

• chiqita

Åh.. Trodde att jag hade ÄL för en vecka sedan men så fick jag galna äl-liknande flytningar i helgen så nu vet jag inte vad jag ska tro... :-/

• chiqita

Saga; kommer inte ihåg vad som är vanlig lutealfas men om du hade äl när du kände dig extra sugen är det alltså äl+9-11 idag om jag räknat rätt

• chiqita

Något händer i a fall i min kropp nu.. Har stundtals riktigt ömt i bröstvårtorna. Kryssar fingrarna för att det betyder att kroppen är på väg att vakna. Har i tillägg, plötsligt fått högre vilopuls. Ökat med 10-15 slag per minut, men det kan bero på en förkylning som håller på bygga bo i min kropp...

• chiqita

Internettroll tänker jag.. Ibland är det bara att inte bry sig...

Haft underliga molstickningar i magen, brösten ömmar och pulsen högre än normalt.. Väntar ut det ngn vecka till och försöker njuta av kommande påskledighet...

Svar på tråden Så var planerna igång för en trea 2015 :-)