Inlägg från: chiqita |Visa alla inlägg
  • chiqita

Så var planerna igång för en trea 2015 :-)

Tror min kropp tror att den är gravid.. I natt sov jag dåligt då jag hade samma typ av höftont som när jag var gravid med Hugo, blodtrycksfall när jag reser mig hastigt, vaknat 6 och sju i helgen utan väckare för att måsta gå på toaletten!! Tror verkligen inte att jag skulle kunna vara det så snart efter jag tog ut staven, men det är klart jag funderar liiite, i a fall nu... :-/

• chiqita

Sally: det kan ju gå fort med, men har hört att 6 mån-1 år inte är ovanligt det heller.. Hoppas mensen uteblir dock

(¯`°? Vår snutta kom 2/7-09, lillebror 2/4-2012.. *kärlek* ?°´¯)
  • chiqita

Minahjärtan: ja än så länge inga problem. Vet att kroppen kan luras och jag tycker inte om att bli bevisat lurad

• chiqita

Titt-ut: tror som sagt inte det gått så fort men har även börjat känna mer i brösten.. Gahh! Tror ändå kroppen luras...
    Tog ut staven den 15e, tre veckor sedan på onsdag. De säger att det brukar ta tre-fyra veckor efter staven är ute tills första mens, så får väl säga Bim nästa onsdag då.

• chiqita

Lustigt att du säger det Uteungar, tycker jag känner igen ditt nick också men lilleman var planerad bf 12 April om jag inte minns fel

• chiqita

Kan det ha varit Uteungar

Här har ännu ingen mens kommit. Får se vad som händer de närmsta dagarna. Blir 4 veckor sedan stavuttag på onsdag. Skumma symptom kommer och går men i tidigare dagboksinlägg har jag sett att de lika gärna kan betyda mens.. :-}

• chiqita
    Novsep: Jo vi jobbar på ett tredje. Skulle ju vara så kul om vi får till det. Har dock ingen tro på att det ska gå fort. Andra fick vi jobba på i 1,5 år. Håller tummarna för att det inte ska ta så lång tid den här gången. Men om inget händer före April börjar jag nog med akupunktur då igen igen.  
  • chiqita

Novsep: Är helt övertygad om att det hjälpte oss sist. Hade oregelbundna cykler och o säkert om jag ens hade ÄL. ÄL-tester gav osäkra svar... Gick på akupunktur två gånger, första mens efter var som den skulle, nästa också, sommaruppehåll och bam, gravid  

• chiqita

I morrn är det fyra veckor sedan stavuttag. Mår mer eller mindre lika murrigt som jag känner det i magen. Haft mer höftproblem, nästan halsbränna. Tror dock inte att det ens finns en chans att det tagit sig. Tror bara att kroppen bråkar som sist. I tillägg fick jag veta att vi är betydligt färre än vi trodde på jobbet, vilket betyder att det finns en risk att jag snart får gå, eller inte. Jobbar på IT och färre folk

Svar på tråden Så var planerna igång för en trea 2015 :-)