Så var planerna igång för en trea 2015 :-)
Grattis Smulan!
Välkommen Rost
Var det någon av er som tatt bidrottninggele? Ngn som vet när man ska börja med det? Tar man det genom hela cykeln? Erfarenheter?
Grattis Smulan!
Välkommen Rost
Var det någon av er som tatt bidrottninggele? Ngn som vet när man ska börja med det? Tar man det genom hela cykeln? Erfarenheter?
Välkommen Emizz, spännande med syskonförsök
Åh, kram Carolina!
För mig som bär ökad risk för kromosomproblem samt med en sen abort i bagaget kan jag ändå tänka att var bra att kroppen lyckades rensa bort det på egen hand. Hoppas ni mår bättre snart igen!
Håller mig i bakgrunden lite och läserö vad som händer. Har semester och på fredag åker vi på bröllop. Min mans bror ska gifta sig så det blir spännande.
Nu till mitt dilemma. Blev oväntat förkyld härom dagen. Började ta tempen och trodde säkert att jag har feber då morgontempen låg på 37,5. Har inte tempat aktivt men vet att den brukat ligga strax under 37.. Trots att förkylningen börjat gå tillbaks ligger tempen fortsatt högt. Tror inte jag haft ÄL och på dag 26 i cykeln. Sist var min cykel 44 dagar, gången innan 30 dagar har jag för mig.. Får kolla morgontemp i morgon med men detta får ju igång tankarna. Känner mig inte febrig, bara förkyld..
Titt ut: nja, tempen ska stiga efter ÄL och om man e gravid fortsätta hålla sig hög eller bli ännu högre. En hög temp behöver inte betyda att man e gravid men kan däremot vara ett bevis på att man haft ÄL, om man inte e febersjuk
Var nog bara förkylning, men det verkar som om akupunkturen gjort något. Cykel på 28 dagar denna gång. Började blöda igår och nu är det värre än någonsin. Jag som brukar klara mig med mini blödde igenom på 1,5 timme. :-O Aldrig varit med om ngt liknande. Antar att tempen gått ner nu men har ingen koll då vi inte är hemma...
Hoppas det går framåt för er andra.
Håller tummarna för dig Titt ut.
Grattis Josefine!
Välkomna Treanhoppsan och Miraculous
Tittut: här väntar jag på bim men lite osäker på när det är. Siste mens 16 tror jag så då borde jag haft ÄL om cykeln är normal. Bröstvårtorna extremt känsliga dock så ev sen ÄL.. Vi har i a fall preppat ägget rejält under resan så vi hoppas på en Maltabebis
Tittut
Ser inget titt-ut, men kanske för jag använder mobilen. Spännande!
Det e ju klart plus! Grattis!!!
Här kom en liten blödning i går, och om det är mensen är den en vecka för tidig. Å andra sidan fick jag ÄL-symtom redan en vecka efter förra mens så i så fall är det som det ska. Känns bara extremt kort med en cykel på 21 dagar.. Hoppas inte det fortsätter så här
Min kropp fortsätter dumma sig. Denna gång en 21-dagars cykel och extremt sparsam mens i 2 dagar.. Kanske var den tuffa fjällturen som satte igång kroppen för tidigt.. Hmm.. Tror syskon, om det blir något, kommer sent 2015 eller först 2016..
Här väntar jag på min något oregelbundna mens. Sist megkort och efter bara tre veckors cykel. Nu är det 6 veckor sedan sist, men ÄL-liknande symtom för 10 dagar sedan så kanske mens till veckan. Mår lite uppochner dock så vem vet.. Men som sagt, oregelbunden cykel så kan lika gärna vara ingenting..
Hrattis Aiiia!
Hallå tjejer. Hur går det för er? Här har det äntligen tagit sig trots oregelbundna cykler och tunn hinna. Troligt i vecka 6+ nu. Eftersom cykeln inte är jämn kan jag inte vara säker på när ÄL var.
Hoppas det är en liten på väg. Om inte vet jag många (mig inberäknad) som fått sådana symptom efter pillerstopp med Cerazet (hur det nu stavas). För mig tog det 6 mån innan det plussades då men det finns ju de som plussat direkt. Hoppas du blir en av dem