Inlägg från: Akire-84 |Visa alla inlägg
  • Akire-84

Så var planerna igång för en trea 2015 :-)

Hej på er!

Jag har precis tagit ut spiralen och hoppas på att bli gravid i sommar med tredje barnet :) vi har två döttrar som snart är 4 och 6 år. Har också velat lite av rädsla för hur man ska orka nu när det är ganska lugnt här hemma igen. Men längtan efter en till liten överväger rädslan :) jag har äl om två veckor..

• Akire-84

Åh vad spännande, håller tummarna för att du får ett plus på onsdag :) låter ju livande!

• Akire-84
    Akire-84 skrev 2015-05-10 08:17:59 följande:

Åh vad spännande, håller tummarna för att du får ett plus på onsdag :) låter ju livande!

Lovande skulle det stå ;)
  • Akire-84
    MichaelaH skrev 2015-05-09 15:27:21 följande:

Ja nu är vi förväntansfulla. Har haft molvärk och ont i magen sedan förra onsdagen och ömma bröstvårtor. Har dock tagit test som varit negativa. Häromdagen tog en sticka dom var neg, tittade ca 30 sekunder och glömde sedan bort den, när jag sedan kollade efter jobbet så var grav test positivt, vågar dock inte tro på det då jag inte vet om strecket kom inom 5 minuter. Cb test igår var neg. Om jag gissar på äl 26/4 pga maxvärden då så borde bim vara på onsdag så då är jag idag på bim-5. Tog äl test imorse som var negativt. Otålig man blir.

Hur går det för dig?
  • Akire-84
    MichaelaH skrev 2015-05-18 14:31:44 följande:

Lätt molvärk/mensvärk idag men ingen tant röd i sikte. Enl. Mina beräkningar bim + 5 idag.... ????

Har du tagit gravtest? Låter ju lovande :)
Svar på tråden Så var planerna igång för en trea 2015 :-)