Inlägg från: Polarlantis |Visa alla inlägg
  • Polarlantis

Så var planerna igång för en trea 2015 :-)

Får man hoppa in? Ingen verkstad här är otroligt velig om vi ska försöka på en till eller ej... Har en på 2,5 och en på 10 mån. Känns som om det kan bli så mycket besvärligare och dyrare...sugen på qtt resa med barnen och det blev r ju väldans dyrt...men känner mig inte helt färdig heller.... Åh så Svårt! Ni andra veliga, hur tänker ni?

• Polarlantis

Egentligen är det ju konstigt att det är så mkt svårare qtt gå från två till tre än en till två med tanke.på att omställningen mellan en och två.borde vara mkt större!

Jag har så.mkt annat trassel som måste lösas sig men jag är inte redo att lägga det helt på hyllan... Gaaahhh vad det är svårt att ta beslut!!

• Polarlantis

Idag var en sådan där dag...som man vill ha fler barn! Men med tanke på att sambon knappt klarade hålla ihop sig själv när han hade båda barnen själv i ca 45 min så är det ju helt hopplöst Ska jag vara gravid igen vill jag ha support på riktigt den här gången och hjälp och avlastning! Gnäll...

• Polarlantis

Kanske inte kalla fötter...mer känna på hur det skulle kunna kännas kanske? Jag vet precis hur det känns, att man tror att nu är jag nog gravid, fastän man eg inte har något fog för det. Så kände jag mkt inför tvåan, innan vi började försöka, hoppades nog att det skulle råka bli så bara :) Men sedan försökte vi ju hela två månader och så vips blev det bäbis :)

Känner mig inte redo att lägga barn på hyllan ännu. Kan itne riktigt kvitta mig med alla bäbiskläder och saker ännu...är det för att jag vill ha ett barn till eller vad är det?! Nostalgi?! Fattar inte hur frot det gick med tvåan, hon fyller snart ett, jösses!! Blit det en till måste vi verkligen bygga ut huset... Men just nu är det slitigt nog för mig så ännu är det inte dags isf...fast dom första två är täta så ska det bli vill jag inte vänt så länge heller...Gaaahhh blir tokig!!

• Polarlantis

Här diskuterar vi en trea och sambon är villig men ja, inget bra läge just nu men...roligt ändå!

• Polarlantis

Så spännande att ni bestämt er för att köra på! Heja heja!!
    Ekonomiskt har vi ju noll möjlighet egentligen, vi går inte runt nu ju och ha en till ja det kostar ju det också och man blir inte rik på föräldrapengar :( Vill inte heller vänta då jag fyller 37 i år så det finns liksom inte så himla mkt tid! Har sökt skola och den är tre år, om jag nu kommer in... Ibland önskar jag bara att sprialen hamnat på sne och det blivit en oplanerad graviditet, så slipper jag bestäma :) Så kan itne folk ha så mkt åsikter heller!
    Är så bebissjuk just nu!!! 

• Polarlantis

P-piller stopp kan ge alla gravidsymptom som finns tyvärr. Men vi hoppas vidare för dig så klart!!!!

Svar på tråden Så var planerna igång för en trea 2015 :-)