Inlägg från: MichaelaH |Visa alla inlägg
  • MichaelaH

Så var planerna igång för en trea 2015 :-)

Hej!

Jag och maken har precis bestämt oss för en trea så jag slutade med cerazette 26/4, hade troligen ägglossning 29/4 för då hade jag grymt ont i magen och mensvärk fast ingen mens, sexade då och idag så nu hoppas vi på plus.

Vi har sedan innan 2 döttrar som är 6,5 och 3,5 år. Har oxå velat lite om vi ska vara nöjda eller om vi orkar ett varv till. Jag har varit den mest drivande men hela tiden varit tydlig MIT min man att vill han absolut inte ha ett barn till så får han säga det, ge mig lite tid att sörja och sedan skulle jag inte tjata mer, nu är han ju dock med mig så jag är glad.

• MichaelaH

Hej! Vi eller jag har velat längre fram och tillbaka. Höll på ett halvår innan min man gick med på en till men då tvekade jag. Det är ju störtskönt ni när båda sover hela natten och sköter sig själva men som du säger så överlägen längtan efter en till nackdelarna. Slutade med cerazette förra helgen och hade grymt ont i magen påonsdsgfn då jag misstänker äl då. Sexade då och igår morse och nu har jag molvärk som kommer och går. Vi få se hur det hår. Lycka till.

• MichaelaH

Hej! Vi eller jag har velat längre fram och tillbaka. Höll på ett halvår innan min man gick med på en till men då tvekade jag. Det är ju störtskönt ni när båda sover hela natten och sköter sig själva men som du säger så överlägen längtan efter en till nackdelarna. Slutade med cerazette förra helgen och hade grymt ont i magen påonsdsgfn då jag misstänker äl då. Sexade då och igår morse och nu har jag molvärk som kommer och går. Vi få se hur det hår. Lycka till.

• MichaelaH

• MichaelaH

Ja nu är vi förväntansfulla. Har haft molvärk och ont i magen sedan förra onsdagen och ömma bröstvårtor. Har dock tagit test som varit negativa. Häromdagen tog en sticka dom var neg, tittade ca 30 sekunder och glömde sedan bort den, när jag sedan kollade efter jobbet så var grav test positivt, vågar dock inte tro på det då jag inte vet om strecket kom inom 5 minuter. Cb test igår var neg. Om jag gissar på äl 26/4 pga maxvärden då så borde bim vara på onsdag så då är jag idag på bim-5. Tog äl test imorse som var negativt. Otålig man blir.

• MichaelaH

Hej.

Jodå väntar fortfarande på att något ska visa sig. Tror jag hade äl 29/4 så då borde bim varit i onsdags. Är nu på bim +4, testade neg i förrgår. Under förra veckan hade jag sjukt ont i bröstvårtorna, kunde knappt ha kläder på mig men det försvann under en natt och nu ingenting. Ingen molvärk/mensvärk, tant röd eller nåt. Det enda jag kanske inbillar mig är att jag tyckte brie osten smakade salt idag, maken sa den smaka som vanligt.

• MichaelaH

Lätt molvärk/mensvärk idag men ingen tant röd i sikte. Enl. Mina beräkningar bim + 5 idag.... ????

• MichaelaH

Tog ett test nu på em men så klart var det negativt. Nu har jag inga kvar, tycker dock att boobsen blivit större. Fortsatt molvärk, är dock positiv för när jag har mensvärk så kan jag knappt stå upp på grund av smärtorna, därav att jag åt cerazette som gjorde att jag helt hade utebliven mens???? blir det så blir det, annars där vi väl fortsätta sexa????. Första dottern har jag en mens och sedan plus, andra tog 6 månaders innan plus.

Svar på tråden Så var planerna igång för en trea 2015 :-)