Juli 2014!
Någon som ska göra VUL? Ringde Mama Mia idag och bokade in ett i vecka 9... kostar en slant men kan inte sluta noja..
Någon som ska göra VUL? Ringde Mama Mia idag och bokade in ett i vecka 9... kostar en slant men kan inte sluta noja..
Haha jag har inte heller fattat! Även om jag varit gravid förut, jag fattar det fortfarande inte! Känner liksom inga symptom förutom svullen mage och lite trötthet (gått över nu). Berättade för alla på jobbet idag eftersom vi har personalfest på tisdag och folk kommer undra om jag dricker cola :p
Beklagar, usch vad trist! :( <3
Bruna flytningar idag... jätteorolig för MF :( någon mer som haft?
Ringde gyn idag. De kan inte göra något eftersom det är så tidigt.. är i vecka 5+4 så de bad mig vänta till 7+0 innan jag kommer och gör VUL för att se om det är MF... hade mer bruna flytningar imorse men nu på eftermiddagen är de borta..
Usch är så nojig hela tiden :/ Har inte heller berättat för våra barn (2,5 årig son och 7-årig bonus). Vi väntar till efter vecka 12 iaf, kanske ännu längre om det går att dölja.
Idag tog jag ett gravtest (från billigatester.se), och det var inte sådär superduperstarkt? Alltså det var ju två tydliga streck men det vänstra var inte alls som det andra. Vet att det inte behöver vara det men BORDE det inte vara det i snart vecka 7? Vill så gärna åka in till gynakuten och kolla att allt är bra men känns så "fel" när de sagt att jag inte ska för att det är vanligt med blödning/flytning... och vill inte at någon annans tid som behöver det mer. Usch.. denna väntan...
På mitt CB-digital var det bara ett digitalt + :)
Ska vänta till 7+1 med att göra RUL. 5+6 idag.