Skogsfrun skrev 2014-01-02 10:41:19 följande:
Nej, tråkigt! Men tillåt dig att bli förbannad! Ha sönder något och skrik, det brukar hjälpa. Om du inte kan göra det där du är nu, så gå ut och sparka på en gran, det tål de. :) (sen kan man ge granen en kram, det kan oxå kännas bra). Jag är inte lika bitter längre. Mannen tillftisknade fort, så vi missade inte äl. Men är fortfarande less på at folk inte kan låta ens privatliv och bebisplaner vara. Fick samma fråga igen på nyår "ska inte ni skaffa barn snart" av e person som inte alls har med saken att göra och jag bröt ihop. Man kan ju iaf hoppas att han som frågae tänker sig för nästa gång när han ser hur man kan reagera. Morr... Är iaf glad att jag har ett fantastiskt stöd av min man. Finns det ingen spydig kommentar som man kan ge som svar för att folk ska sluta fråga? Jag och mannen tar tacksamt emot svar...
Nu vart det nästan 2 veckor som det inte vart nåt svar igen! =( Ska ta mig mer tid fram över! =)
Hur går det? Du borde invänta bim nu va?=)
Vi har också löst diverse "gräl" nu, blir så konstigt att vara bland folk/resa som gör att man inte kan vädra sina tankar fullt ut liksom...
Jag tog gravtest idag (neg) för att kroppen börjar bete sig konstigt...Bland annat så kommer det mjölk-liknande vätska från vänster bröst om man bara tar i det...:S Och brösten känns som lite hårda när jag ligger på mage....:S Men inga andra symptom. Enligt min app/kalender på telefonen så är det 5 dagar till mens, så vi får se....
Hos oss ang att alla frågar om när man ska ha barn...Så är det nästan tvärtom. Eller ja, jag tror endel i våran tillvaro hoppas att vi väntar minst 10 år till, så vi ska passa in i "mallen" dvs villa,volvo,vovve osv... Så det känns nästan inte ens som man skulle vilja kläcka nyheten när plusset äntligen kommer...=/
Men, berätta hur allt går för dig nu ! =)