Inlägg från: körsbär01 |Visa alla inlägg
  • körsbär01

Vi som har BF Maj 2014 - Bildtråden!

Defeateris skrev 2014-01-22 15:21:35 följande:
    Tja, vecka 24 är här (23+3 idag) och magen växer inte så snabbt längre. Tur är väl det för hade den växt i samma takt som i början hade jag varit sprickfärdig nu.. =) Det är en massa liv inne i magen, dygnet runt men framför allt sena kvällar. Låg och gosade med sambon när Pricken fick in en fullträff så att det nästan gjorde ont på honom.. Älskar kommentaren "Oj...kände du?".. Eh ja, jag kände det - det är liksom inne i mig den sparkar.. =) Har handlat de första kläderna till Pricken också, var inne på H&M och kunde inte låta bli dessa små mjuka härligheter..

Hihi kollat på de kläderna med, men när jag skulle beställa va de minsta storlekarna slut tyvärr. Men fick handlat andra sorter :)
  • körsbär01
    Majblomma14 skrev 2014-01-30 18:53:05 följande:
    Väntar tvillingar...

Åå så mysigt! Fin mage. Vet du vad det blir?:)
  • körsbär01
    Fördärvad skrev 2014-02-21 20:26:32 följande:
    Vi har valt att inte ta reda på könet, det spelar ingen som helst roll för oss så länge det är ett frisk barn(som stannar hos oss). Vi väntar vårt andra barn, vår son förlorade vi i plötslig oförklarlig spädbarnsdöd tre dagar ung!

usch beklagar!! :/ så hemskt. Vi vet inte heller vad det blir, första barnet med bf 28/5
  • körsbär01

Vi kallar bebis för Ärtan och har gjort från start. Ganska passande då min mage fortfarande är ganska så liten och vi skojjar om att det kanske bara är en ärta där inne. Men världens finaste då så klart :)

• körsbär01
    Majblomma14 skrev 2014-02-26 22:28:42 följande:
    Min tvillingmage!

Åå vilken härlig mage :) spännande med 2!
  • körsbär01
    Högskola skrev 2014-03-14 19:06:09 följande:
    Äntligen har jag lyckats få till en bild också! v. 32 och nu syns de allt att jag inte bara ätit för mycket!  Känns himla mysigt! får fortfarande höra att magen är liten men enligt BM så är måttet precis i mitten av kurvorna så det känns bra.

jag är i v30 (29+2) och har nästan en liknande liten mage som du. Får också höra att jag är liten men är nöjd att det iaf syns att där finns en bebis nu :)
  • körsbär01
    Högskola skrev 2014-03-16 08:25:45 följande:
    körsbär01,  visst är det härligt att äntligen känna sig gravid! Även om jag haft diverse symptom och lillskrutten far omkring där inom som någon slags atlet så är de först nu när de verkligen syns som jag känner att jag fått "gravid glow". Maroschka,    Fantastiskt Fint!  Är det svårt?  Jag kan göra sådana där fyrkanter, eller ja, kunde förut iaf men de lär väl inte vara så svårt. Men att virka ihop dem sen? Är de krångligt? Hade du nå mönster eller går de att googla fram kanske. Går de att tvätta "garnerna" innan så de inte riskerar att bli dassiga sen? Jag vet inte om jag kommer ta mig för, men jag tycker verkligen att färgsättningen och allt var super fint så om jag i praktiken gör en sådan där är risken stor att ditt verk blir kopierat! Jag blev överlag otroligt inspirerad av allt ni sytt och gjort i ordning. Om skutten håller sig inne i magen till beräknat datum så kommer jag att ha 1,5 månad på mig att boa, pyssla och njuta av allt sådant som man kan göra när man är själv!  Lapptäcke/filt står helt klart på mitt schema för pyssel! Ni som vet, amningskudde är det någonting att lägga energi på? Och är de någonting man ska tänka på? (ordentligt stoppad eller så).

Ja det är en jätte härlig känsla med min lilla mage! :) varit gravid i 30v och NU känns det extra skoj när man även ser det. Ska se om jag lyckas ladda upp nån bild sen , måste nog in på datorn tyvärr bara å göra det.
  • körsbär01
    Majblomma14 skrev 2014-03-18 20:04:18 följande:
    Min tvillingmage i vecka 32+2

Aaw vilken fin mage, å inte en bristning heller!! ;) lyllo!
Svar på tråden Vi som har BF Maj 2014 - Bildtråden!