• Wimsy

Vi som har BF Maj 2014 - Bildtråden!

liizz83 skrev 2013-11-21 20:07:39 följande:
    Nu så fick jag in den =) Första magbilden!! v.15+0  

Fin klänning! Shoppingtips till oss andra? Är den ny?
  • Wimsy

Jag har mailat supporten idag ang. Att bilderna inte visas ordentligt. Får se om de hittar något, de trodde det var fel i appen bara!

• Wimsy
    Kurrydutt skrev 2013-12-29 16:08:30 följande:

Lite av de kläder jag köpt. I olika storlekar :) phpECbZDZ65640.jpg

Vartifrån är den randiga och den med stjärnor på? Jättefina!
  • Wimsy
    Kurrydutt skrev 2013-12-29 21:57:19 följande:
    Den me stjärnor är från Name It och den randiga från Maxi. Den randiga är i stl 80 men det fanns inte mindre o jag va bara tvungen att ha den :)

Name it - vart hittar man det märket? Eller har de ene gen butik?
  • Wimsy

Precis halva tiden idag!

Gott Nytt År önskar vi! Hoppas ni får en fin kväll!

• Wimsy
    MadeleineH skrev 2014-01-10 16:21:51 följande:
    Visst har vi bf samma dag? 1 maj.  Jag har skitont när jag går och får sammandragningar direkt. Får gå i en halv kilometer i timmen typ... :-/

Jag har redan fått gå till sjukgymnast och använder redan gördel för att hålla ihop det onda. Max en promenad på 45 minuter i långsamt tempo annars får jag ont. På dagen funkar det att gå till jobbet i och med att åka tunnelbana men inte längre än 10 minuters promenad i sträck utan gördel. Då blir det aj, aj! Skittrist att få det redan!
  • Wimsy

Åh har laddat ner en bild på fina boxar men hittar inte vartifrån. Någon som känner igen dem och kan hjälpa mig med tips?

• Wimsy
    Wimsy skrev 2014-01-26 20:25:32 följande:
    Åh har laddat ner en bild på fina boxar men hittar inte vartifrån. Någon som känner igen dem och kan hjälpa mig med tips?

Hittade de själv efter lite envishet. House of Hedda hade de. Finns även i rosa och grönt om någon vill veta ;)
  • Wimsy

Idag fyndades första kläderna och lite annat! 3 bodys, 2 snuttisar och ett badlakan med huva! 50% rabatt på allt, gillar't!

• Wimsy
    Thessans skrev 2014-02-03 15:11:16 följande:
    Va söta, vart hittade du dem någonstans?

Det finns i Stockholm på butiken Prinsar & Prinsessor i PUB-huset. Betalade 350kr för allt samman.
Svar på tråden Vi som har BF Maj 2014 - Bildtråden!