• iknasi

Bf feb,mars,april 2014 i Köping, Arboga,Kungsör,Eskilstuna

Hey :)

Någon som väntar bf i feb,mars,april  2014 i köping,arboga,kungsör eller eskilstuna?  :)
    Vore kul att följas och även lära känna nya personer då jag själv är nyinflyttad till Kungsör.

När har ni bf? Och hur har ni mått under den här tiden ? Har ni kollat kön eller blir det en överraskning? Första eller andra/tredje barnet?=) 

Jag själv har bf 16:emars och det är mitt första :) 

• Svar på tråden Bf feb,mars,april 2014 i Köping, Arboga,Kungsör,Eskilstuna
  • iknasi
    Mystica 1 skrev 2013-10-10 12:23:20 följande:
    Väntar mina första barn med bf 10/3

Vad kul grattis :D hur har du mått eller mår du nu ?
  • Mystica 1
    iknasi skrev 2013-10-10 16:43:35 följande:
    Vad kul grattis :D hur har du mått eller mår du nu ?

Skit har jag mått och mår fortfarande står på bloggen så jag lämnar det därhän. Hur mår du?
    gravidbloggen mystica.blogg.se
  • Myyslii

Hej! Bor i en by utanför Arboga. Bf slutet på mars/början på april. Mådde sådär de första månaderna men nu blir det bara bättre och bättre:) Första barnet :)

• iknasi
    Mystica 1 skrev 2013-10-10 17:10:54 följande:
    Skit har jag mått och mår fortfarande står på bloggen så jag lämnar det därhän. Hur mår du?

Okej , ja bättre har man ju mått men går framåt. Så fort illamåendet.mm börjar avta så tror jag nu att ja kanske börjar få foglossning :S har haft skit ont i svanskotan 2-3 dagar nu :S
  • iknasi
    Myyslii skrev 2013-10-10 19:29:22 följande:
    Hej! Bor i en by utanför Arboga. Bf slutet på mars/början på april. Mådde sådär de första månaderna men nu blir det bara bättre och bättre:) Första barnet :)

Okej vad roligt har du börjat handla bebis saker någonting ännu eller väntar du med det:)?
  • Myyslii
    iknasi skrev 2013-10-11 09:24:12 följande:

Okej vad roligt har du börjat handla bebis saker någonting ännu eller väntar du med det:)?
    Helt glömt bort den här tråden! Har såklart handlat lite gick in i v22 igår så över halvvägs. Du då? :)
    Varit på RUL än? Jag har varit det och då var det en frisk liten kille därinne<3 
  • iknasi
    Myyslii skrev 2013-11-25 12:25:12 följande:
    Helt glömt bort den här tråden! Har såklart handlat lite gick in i v22 igår så över halvvägs. Du då? :)

Varit på RUL än? Jag har varit det och då var det en frisk liten kille därinne

Hehe det är lugnt , har själv inte varit spec aktiv här inne:) vad roligt :D

Har avvaktat lite med handlingen har blivit mest småsaker. Blir väl storhandling i jan skulle jag tänka mig:) här väntas en liten tjej är i v 25 nu på tors:)
  • Linneahh

Hej! Jag hoppar också in här. Bor i Eskilstuna Och väntar mitt första barn 23/2. Är rätt ny i stan och tycker det vore roligt att lära känna lite folk här! Har mått väldigt bra under hela grav men nu de senaste veckorna börjar D bli tungt... Ont i fogar, ont i revben, halsbränna. Något uttråkad men klarar inte av att göra spec. Mkt utan att få onda fogar efter. Längtar tills bebis kommer ut!!! Har ni förberett allt inför bebis ankomst?

• LyCKa55

Halloj! Jag vet inte om den här tråden är aktiv längre men jag bor iaf i Eskilstuna. Har Bf 22april. Flyttade hit för två år sedan ungefär men pga mycket jobb så känner ja bara mina kollegor. Vore roligt att lära känna fler nu när man snart ska vara hemma.

• Myyslii

Oj, här har det hänt lite saker. Hihi! 

Linneahh skrev 2014-01-30 17:33:17 följande:
    Hej! Jag hoppar också in här. Bor i Eskilstuna Och väntar mitt första barn 23/2. Är rätt ny i stan och tycker det vore roligt att lära känna lite folk här! Har mått väldigt bra under hela grav men nu de senaste veckorna börjar D bli tungt... Ont i fogar, ont i revben, halsbränna. Något uttråkad men klarar inte av att göra spec. Mkt utan att få onda fogar efter. Längtar tills bebis kommer ut!!! Har ni förberett allt inför bebis ankomst?
    Hej! Förstår att det var/är tungt. Den lill* kanske har hunnit ut nu? :) Hoppas i alla fall att allt har gått bra!
    Jag har inte förberett allt än men har drygt 1 månad kvar till bf;) (5 April) Känner ingen stress eller så heller, vissa saker går ju att fixa efter att barnet kommit:)
    malinr87 skrev 2014-01-30 20:34:28 följande:
    Jag bor utanför Arboga och väntar vår andra dotter med bf 25 april!
    Hej! och vad roligt! Välkommen hit :) Bor själv i Arboga eller ja 1 mil utanför :)
    LyCKa55 skrev 2014-03-01 10:58:24 följande:
    Halloj! Jag vet inte om den här tråden är aktiv längre men jag bor iaf i Eskilstuna. Har Bf 22april. Flyttade hit för två år sedan ungefär men pga mycket jobb så känner ja bara mina kollegor. Vore roligt att lära känna fler nu när man snart ska vara hemma.
    Tjena! Nja aktiv är den väll inte direkt, haha! Snubblade in här via google när jag sökte där och var fortfarande inloggad ;) 

• Myyslii
    iknasi skrev 2014-04-13 01:10:35 följande:
    Fick en liten dotter 3/3 :P har era småttingar kommit:).

Åå grattis! Fick min guldklimp i tisdags 15 april:) En stadig kille på 4444g och hela 55 lång, hihi! Gick 10 dagar över tiden.:)
  • iknasi
    Myyslii skrev 2014-04-18 17:20:58 följande:
    Åå grattis! Fick min guldklimp i tisdags 15 april:) En stadig kille på 4444g och hela 55 lång, hihi! Gick 10 dagar över tiden.:)

Tack och stort grattis själv är det första barnet?:)
  • Myyslii
    iknasi skrev 2014-04-18 22:28:50 följande:
    Tack och stort grattis själv är det första barnet?:)

Tack!:) Ja det är första. Är det ditt första?
  • iknasi
    Myyslii skrev 2014-04-18 22:36:39 följande:
    Tack!:) Ja det är första. Är det ditt första?

Åh vad kul, ja det är mitt första
  • Emiliie

Hej! Nån som är aktiv här inne? Bor i kungsör och har en son född 22 mars:)

• Myyslii
    Emiliie skrev 2014-09-27 15:42:27 följande:

Hej! Nån som är aktiv här inne? Bor i kungsör och har en son född 22 mars:)

Haha nja, råkade bara snubbla in här ikväll ;)
  • Nrk79

Hej på er alla i andra trimestern.

Jag har bf i maj, men skulle vilja få hoppa in i er tråd och bara fråga lite om era erfarenheter från typ v 7-8. Jag har nämligen varit på ett vul i vecka 7 då läkaren säger att han ser hinnsäcken och gulsäcken och ev fostret, men det är så pyttelitet. Han tyckte inte det såg så bra ut och vill ha tillbaka oss på nytt vul nästa vecka och att vi skulle förbereda oss på MA. Jag pratade sedan med kvinnokliniken på sjukhuset (den första läkaren var privat) och de säger att man ser ofta inget mer än just gulsäcken och hinnsäcken i v. 7 och att det var klumpigt sagt att min första läkare. Hon tyckte jag skulle slappna av. Har någon av er erfarenhet av något liknande och hur gick det för er? Lycka till med era magar!

Svar på tråden Bf feb,mars,april 2014 i Köping, Arboga,Kungsör,Eskilstuna