Oj, här har det hänt lite saker. Hihi!
Linneahh skrev 2014-01-30 17:33:17 följande:
Hej! Jag hoppar också in här. Bor i Eskilstuna Och väntar mitt första barn 23/2. Är rätt ny i stan och tycker det vore roligt att lära känna lite folk här! Har mått väldigt bra under hela grav men nu de senaste veckorna börjar D bli tungt... Ont i fogar, ont i revben, halsbränna. Något uttråkad men klarar inte av att göra spec. Mkt utan att få onda fogar efter. Längtar tills bebis kommer ut!!! Har ni förberett allt inför bebis ankomst?
Hej! Förstår att det var/är tungt. Den lill* kanske har hunnit ut nu? :) Hoppas i alla fall att allt har gått bra!
Jag har inte förberett allt än men har drygt 1 månad kvar till bf;) (5 April) Känner ingen stress eller så heller, vissa saker går ju att fixa efter att barnet kommit:)
malinr87 skrev 2014-01-30 20:34:28 följande:
Jag bor utanför Arboga och väntar vår andra dotter med bf 25 april!
Hej! och vad roligt! Välkommen hit :) Bor själv i Arboga eller ja 1 mil utanför :)
LyCKa55 skrev 2014-03-01 10:58:24 följande:
Halloj! Jag vet inte om den här tråden är aktiv längre men jag bor iaf i Eskilstuna. Har Bf 22april. Flyttade hit för två år sedan ungefär men pga mycket jobb så känner ja bara mina kollegor. Vore roligt att lära känna fler nu när man snart ska vara hemma.
Tjena! Nja aktiv är den väll inte direkt, haha! Snubblade in här via google när jag sökte där och var fortfarande inloggad ;)