• Surpuppan

Är svenska kvinnor promiskuös?

Jag har bott flera perioder i USA och om jag jämför med hur det är där är svenska tjejer definitivt inte promiskuösa. Detta skulle jag påstå beror på två saker. Det ena är att sex inte är ett sånt tabu här som där. Sex är så upp-haussat av alla religionsfanatiker där att det verkar så mycket mer spännande och fantastiskt än vad det egentligen är. En annan anledning är att svenska tjejer oftare värdesätter sig själva för den de är. De behöver inte uppmärksamhet från en massa män för att känna att de är värda något.    

Jag har läst intervjuer med flera hårdrocksstjärnor som gnäller på tjejerna i Sverige för att det är mycket svårare för stjärnorna att få sig ett ligg när dom kommer hit. Och som ett annat exempel har rocktrummisen Tommy Lee slutat skicka ut sin "titty cam" när han är i Sverige för inga tjejer visade brösten under konserterna. Gissar att svenskarna är på konsert för att höra musiken och inte för att flera tusen pers ska få se deras bröst...

• Surpuppan
    KimPossible skrev 2013-10-14 18:47:25 följande:
    Ehm, det du indirekt skriver nu är att svenska kvinnor borde ägna sig mer åt mercyfucks, "killen är ju snäll, så bäst att jag ställer upp trots att jag inte tänder på honom".

Vad är fel i att kvinnor har preferenser och tänder på vissa saker? Har du själv inga preferenser alls, utan knullar glatt alla som kommer i din väg? Eller, never mind, glöm sista  frågan...  

HAHA! Bästa kommentaren.
  • Surpuppan
    Jan Banan01 skrev 2013-10-14 18:15:07 följande:
    Exakt. Man måste se ut och vara på ett speciellt sätt för att ha en chans hos en svenska. Annars duger man inte. Oavsett hur snäll man än är.

Ja, det är väl klart! Hur tänker du nu? Det enda andra sättet vore ju tvångsgifte. Och t.o.m där lär du behöva var på ett visst sätt för att bli utvald av dom som väljer ut maken eller makan. Du menar att du själv blundar och sträcker ut handen på stan bara. Den du får tag i vill du gifta dig med HELT oavsett utseende och personlighet?
  • Surpuppan
    Jan Banan01 skrev 2013-10-14 20:51:53 följande:
    WOW! Inte visste jag att det är Gudrun Schyman jag talar med. Eller är det kanske Mona Sahlin?

Börjar argumenten ta slut nu? "Jag har inget mer vettigt att säga, så jag slår i blindo, och hoppas på det bästa."
  • Surpuppan
    Smecker skrev 2013-10-14 21:20:33 följande:
    Jag filar på ett förslag med statligt fördelade mercy fucks. Socialstyrelsen får i uppdrag att utreda personers behov, och fördela uppdragen jämnt på den kvinnliga befolkningen över 18 års ålder. Staten tillhandahåller kondomer, tuggummin och utdaterade månadsmagasin till kvinnorna.

Vilken skillnad det skulle vara jämfört med för dessa asiatiska/ryska/baltiska kvinnor, som tvingar sig att ha sex med en oattraktiv svensk man av pragmatisk-ekonomiska skäl, övergår mitt förstånd.

Underbart! Lite som värnplikten.
  • Surpuppan
    KimPossible skrev 2013-10-15 02:09:28 följande:
    Hur ska du ha det? Är svenskor svåra att få i säng, eller ligger de med vad/vem som helst? 
    Eller, så dum jag är! Du menar så klart att de ligger med alla utom just _dig_, och att det är det som stör dig! 

Du får testa KBT för att komma över dina issues, det ska vara bra har jag hört. 

Just precis vad jag tyckte. Ena sekunden vill vi inte ligga alls, nästa sekunden är vi slampor. Åsikt som en vindflöjel.
  • Surpuppan
    Dorian Ertymexx skrev 2013-10-14 23:03:57 följande:

Brukade också tro det. Nu vet jag bättre. Eller mer exakt uttryckt - det är sant hos vissa, men jag har faktiskt lyckats få ihop det med förvånansvärt många på äldre dar, trots att jag är kort, tjock och har lika skarp haka som en flodhäst. OK, något överdrivet det sista.

Med personlighet som din kommer man långt!
  • Surpuppan
    kk kk skrev 2013-10-16 00:45:03 följande:
    när du klickar tillslut monte, vilket vi båda vet du kommer att göra när kraschen snart kommer, så kommer det nu att finnas ett meddelande till av samma dignitet som du kan njuta av tillsammans med byrån

Du är konstig. Vad dillar du om? Tror du kan lägga ner att kommentera för ingen förstår ändå vad du vill med dina förvirrade inlägg.
  • Surpuppan
    kk kk skrev 2013-10-16 13:59:33 följande:
    klicka på montes "visa endast" kanpp och läs hennes inlägg ska du se vad jag menar.

Fast det är dina inlägg som är totalt gibberish, inte Montes.
  • Surpuppan
    kk kk skrev 2013-10-16 15:57:52 följande:
    men om du vlll vara uttolkare så sammanfatta gärna vad hon anser i frågan, i några punkter så har vi något att diskutera. men du lär inte få nån riktig hum genom att läsa hennes inlägg

Nej, varför skulle jag vilja det?
  • Surpuppan
    Dorian Ertymexx skrev 2013-10-17 16:20:31 följande:

Bra, fler starka, självständiga, lustfyllda och levnadsglada svenska kvinnor över till mig! HjärtaHjärtaHjärta

EXAKT!
  • Surpuppan
    Anonym (retarded) skrev 2013-10-18 10:22:52 följande:

Bara för att du inte förstår gör det inte till orelevanta exempel.
    Det betyder bara att du inte har förstått, exemplen är det inget fel på.  

irrelevanta...
Svar på tråden Är svenska kvinnor promiskuös?