Inlägg från: Fröken reserverad |Visa alla inlägg
  • Fröken reserverad

Är svenska kvinnor promiskuös?

Anonym (Ärlig) skrev 2013-10-14 23:36:12 följande:
    Kanske är de ute efter en jordnära kvinna med bägge fötterna på marken, som inte ser sig själv som en gudagåva sänd från himmelen?  spånar lite  Som hela tiden sätter upp reglerna hemma vad som behöver göras och sexet är endast på hennes villkor.

Är jag nära?

De kanske helt enkelt blir kära. . Sen är det ju så att kulturerna skiljer sig en hel del. Vissa kanske passar bättre in?

Nu spånar jag, men som vit man i tex ett asiatiskt land så märks man nog på ett annat sätt än i ett land med mestadels vita. Så lättare att synas och lättare att hitta någon man blir kär i.

Alla sorter hittar nog partners i andra länder ellrr områden. Både fula och snygga, unga som gamla. .
    Reserverad står för upptagen.
  • Fröken reserverad
    Anonym (Ärlig) skrev 2013-10-14 23:46:19 följande:
    Det tror jag också, Men nu blir det ju vanligare med män som åker till just dessa länder för att träffa en annan typ av kvinna än vad de hittar här.  De behöver inte vara fattiga länder eller kvinnor, utan helt enkelt kvinnor som prioriterar annat än karriär och "egen tid".   Vad är det för fel i det?   Folk har en massa fördomar om typen män, men de som jag träffat är helt normala män som har har ett annat synsätt på familjelivet än den kvinnor så krävande stävar efter.

Jag ser inget fel alls. Det är väl bra att rörligheten i världen är så enkel nu att man kan ta sig till de platser man vill och att många har möjlighet att träffa andra med värderingar som stämmer överens med sina egna.

De män jag träffat med asiatiska fruar är helt normala och verkar leva vanliga kärleksfullla liv. Vissa av männen ser väldigt bra ut och vissa mindre. De ser ut och agerar som Svensson. Hur de ser på familjelivet i motsats till " helsvenska" förhållanden kan jag inte uttala mig om eftersom jag är av inställningen att ingrt par är det andra likt när det gäller pardynamik och uppdelning av sysslor.
    Reserverad står för upptagen.
Svar på tråden Är svenska kvinnor promiskuös?