Vem är världens vackraste man genom tiderna, död som levande?
Behövs en motsvarande tråd till den andra om världens vackraste kvinna.
Dela med er, själv tycker jag James Dean.
Behövs en motsvarande tråd till den andra om världens vackraste kvinna.
Dela med er, själv tycker jag James Dean.
Patrick Dempsey på första plats. Blir varm i kroppen varje gång jag ser honom. Kanske för att han nästintill är dubbelgångare med min karl. Det enda som skiljer dom åt är att min karl har lite mer avlångt ansikte. Annars är det precis likadan näsa, samma smile, samma glimt i ögonen osv.
På andra plats måste jag nog säga Robbie Williams, tätt följt av Gunnar Mosén (som spelar Matti i Skilda Världar)
Paul Newman!
Är riktigt svag för Colin Firth också, men det är ju för att han är Mr Darcy... Inte för att han är vacker.
Helt klart Jared Leto, Eddie Vedder och Ryan Gosling. Riktiga mumsbitar :)
För er yngre som inte har koll på Elvis:
Kolla in denna musikvideo (ja såna fanns redan på 50-talet), och spana särskilt in de heta höfterna.
">
Baha vad jag känner mig tråkig, sitter och kollar igenom tråden och ser inte en enda som jag tycker är speciellt snygg, jag har alltid haft så svårt att se att kändisar som jag inte ens har träffat är snygga, jaaa jag känner mig som sagt väldigt tråkigt >.<
Män jag träffar kan jag tycka är så vackra och snygga så det är inte nått fel annars utan bara att jag behöver se charm m.m för att tycka att nån är snygg...jag röstar på min snubbe, han är vacker som bara den tycker jag haha
Åh en natt med Brolle Jr!! Det är ju enligt mig det sexigaste som går på denna jord har alltid sagt att skulle han knacka på skulle jag vara naken innan han kom in genom dörren