Fool skrev 2013-10-01 14:34:24 följande:
Fattar inte grejen nä... det framgår ju med all tydlighet att du inte riktigt förstår "problemet" med att bedra sin partner... så om jag förstår dig rätt så har ni inga större problem i er realtion , utan du söker bara sex med andra män för att det är mer spännande än att sexa med din man ?
Varför folk blandar i din dotter är ju för att hon självklart kommer påverkas av din otrohet... jag menar det är väl klart att även hon drabbas om din otrohet kommer fram och hon får träffa dig och pappan på halvtid ?
Att han är en bra pappa är det ingen som betvivlar.. om du är en bra mor däremot är tveksamt.. bevilsigen drar du dig inte för att sätta hennes trygghet på spel för din alldeles egna njutning.. din njutning är viktigare för dig än vad din dotters trygghet är.
Alltså allvarligt!
Vad vet du om mitt liv??
Inte ett jävla skit
Ja vi har det bra i vårat förhållande!Men sexet funkar inte!Jag testade att träffa en annan och det visar sig att det funkar sjukt bra och han kan ge mig det jag kräver.
Du menar då alltså att jag ska avsluta detta och komma hem till min familj sur och grining för att min man inte kan ge mig det jag behöver
Är det inte bättre då att jag kommer hem som en trevlig mamma och fru och är nöjd med situationen`?
Detta är bara min reflektion