Inlägg från: jag är den jag är |Visa alla inlägg
  • jag är den jag är

Gift i 2 månader och jag har gjort mitt första sne steg

nyfiken82 skrev 2013-10-02 16:37:11 följande:
    Och jag har sååå mycket empati så att det svämmar över    

Nej, det har du inte.
  • jag är den jag är
    nyfiken82 skrev 2013-10-02 17:56:44 följande:
    Men vad är det ni inte förstår??
    Jag älskar min man över allt annat men i sängen funkar han inte.
    Jag är inte ute efter en ny relation!!JAG och åter JAG vill bara ha sjukt skönt sex.
    OCH NEJ jag skiter inte i min dotter..!!!   

"JAG, JAG, JAG, JAG".....Jösses, det är allt man hör från dig! Du är verkligen själva sinnebilden av narcissism.

Som sagt; Självisk och känslokall. 
  • jag är den jag är
    nyfiken82 skrev 2013-10-02 19:08:42 följande:
    Men har pratat med honom ett antal ggr om vårat förhållande!Men inget som gått in!Då blir det på detta sätt istället!

Men varför i hela friden gifte du dig med honom då, människa!?

Och framförallt; varför skaffade du barn med honom!? 
  • jag är den jag är
    nyfiken82 skrev 2013-10-02 19:14:17 följande:
    Hon var inte jätte planerad kan man ju säga!

Men det var väl ändå planerat att ni gifte er? Eller hände det av "misstag"?
  • jag är den jag är
    nyfiken82 skrev 2013-10-03 13:50:21 följande:
    Och vem fan är du att döma mig så hårt??
    Ta hand om ditt egna liv för ni verkar ju inte få till en unge.
    Bara en fråga när din man kommer hem och säger att han inte vill leva med dig för att ni inte får några barn!!!  

Men herregud! Jag trodde verkligen inte att du kunde bli mer känslokall och empatistörd, men där sjönk du ännu djupare!

Det var nog en av de mest känslokalla kommentarer jag har läst här på FL. Och här kan man ändå läsa dem mesta.

Du borde be om ursäkt på dina bara knän!

SKÄMS!!!     

• jag är den jag är
    Anonym (Eh..) skrev 2013-10-03 16:13:48 följande:
    Vilken mobbingtråd! Här är det påhopp efter påhopp. Jag förstår att ts ger tillbaka när folk beter sig som de gör. Skrämmande att vuxna (?) människor håller på så här.

Ja, ts beteende är verkligen skrämmande!
  • jag är den jag är
    Anonym (Eh..) skrev 2013-10-03 16:33:24 följande:
    Jag tycker att ts gott kan försvara sig mot mobbare. Sen vad ts har gjort mot sin man, det ger inte folk rätten att bete sig som de (du?) gör.

På vilket vis har jag betett mig illa? Ge mig ett specifikt exempel.
  • jag är den jag är
    Anonym (Eh..) skrev 2013-10-03 16:33:24 följande:
    Jag tycker att ts gott kan försvara sig mot mobbare. Sen vad ts har gjort mot sin man, det ger inte folk rätten att bete sig som de (du?) gör.

Och det ts skrev till Jeppa är ta mig f*n så lågt man kan sjunka! Vidrigt!
  • jag är den jag är
    Anonym (Vidrigt) skrev 2013-10-03 17:05:13 följande:
    Säger det igen.. VIDRIGT! 

Vad känner du för din älskares fru och hennes barn? Ingenting? Skadeglad? Tycker du att subban får vad hon förtjänar?

Eftersom ts har en empatistörning så känner hon förmodligen ingenting.
  • jag är den jag är
    nyfiken82 skrev 2013-10-03 17:08:58 följande:

Nej du han kommer få äta gräs kan jag tala om!!!

Wow! Du är så mogen. En riktigt bra förebild för din dotter......:-/......eller inte...
  • jag är den jag är
    nyfiken82 skrev 2013-10-03 17:20:32 följande:
    Han är vuxen nog att ta konsekvenserna av sitt handlande!Sen att hans fru är Gravid vad ska jag säga om det???
    Vi har sjukt bra sex tillsammans och Njuter av varandra varje minut.
    Jag kan inte hålla på att tanka på alla andra utan nu är det jag som måste få må bra!Och det gör jag i ett liv tillsammans med mitt BARN!!!  

Visst ska du få må bra! Det är det ingen som opponerar sig emot.

Men det är grymt sorgligt att det enda sättet för dig att må bra är att skita totalt i andra människor, att trampa på dem och göra dem illa. 

Det är faktiskt ganska otäckt. 
  • jag är den jag är
    nyfiken82 skrev 2013-10-03 17:33:30 följande:

VAD har HAN att komma med i en vårdnadstvist??HAN har ju inte ens ett boende!!!
    Stackars jävel!!! 

Vad har DU att komma med i en vårdnadstvist? Du har ju inte ens empati! Stackars jävel!
  • jag är den jag är

Vet du ts, jag börjar misstänka att du antingen har ljugit ihop hela den här historien eller att du lider av dubbla personligheter.

Först försäkrar du att du älskar din man - sedan är han ett svin som du skiter fullständigt i

Först försäkrar du att din man aldrig slagit dig - sedan har han plötsligt slagit dig

Först skriver du att han kan få ta er dotter, det spelar dig ingen roll - sedan ska du plötsligt kämpa med näbbar och klor för DIN dotter.    

Mycket är väldigt konstigt här....  

• jag är den jag är
    Anonym (Vidrigt) skrev 2013-10-03 17:45:07 följande:
    Kan du inte visa hennes exman denna tråden?

Kan komma till sin rätta om Ts börjar ljuga i vårdnadstvisten. Grova lögner drar hon sig INTE för att använda. Det är en sak som är j... säker!

I sånna här fall så är jag glad att det man en gång lagt ut på nätet, stannar på nätet.

Tycker alla som engagerat sig i denna tråden sparar ner alla Ts inlägg med erkännande och korkade uttalande om hennes ex och dotter. Så även om hon lyckas ta bort tråden så finns det ex antal kopior kvar till hennes ex att använda i rätten...

Btch going down!

Om hela den här historien är sann så var det där en jäkligt bra idé! Jag ska genast spara.
  • jag är den jag är
    Mikael007 skrev 2013-10-03 17:39:28 följande:
    Återkommer senare, men nu ska jag iväg till min pojke och byta blommor och tända ett kvällsljus på hans grav och sitta och prata inom mig själv med han.. När ens barn dör, då finns det aldrig något mer som kan såra en..

Åh, jag beklagar verkligen!
  • jag är den jag är
    Anonym (Sanna) skrev 2013-10-03 18:58:24 följande:
    Vad hände med "Jag älskar min man. Jag kommer aldrig lämna honom. Han kommer aldrig få reda på något"?

Ja, det var då det. Nu har ts gjort en ko-vändning förstår du. Här gäller det att hänga med i svängarna
Svar på tråden Gift i 2 månader och jag har gjort mitt första sne steg