Anonym (Vidrigt) skrev 2013-10-07 18:13:39 följande:
Roligt att du nämner soc papper först nu.
Tycker du ska svara på frågorna ang din ändring av historien. Först älskar du din man och han är en fantastisk pappa. Sen är han plötsligt ett svin som inte ska ha med sin dotter att göra?
Snälla förklara.. Säger inte att du har fel. Men fattar inte..
I korta drag så är det så här!
Vi har som familj under alla dessa 12 år levt under hot från min fd mans släkt!Det vill säga min svåger,svärmor och svärfar!
Då min man kommer från en annnan kultur så accepteras inte att han inte gifter sig med den tjej som hans pappa valt ut till honom
Vi lever under skyddad id.
Tänker inte gå in närmare på vad som hänt men min man har vid flera tillfällen sen dottern kom hotat med att ta henne till sitt hemland!Där av att jag gifte mig med honom för att jag var LIVRÄDD att han skulle göra detta.
Har även anmält detta till soc vid varje tillfälle.
Anledningen till att jag skrivit att han var en bra pappa var att jag inte ville gå ut med saningen då jag var rädd att någon kände igen oss.
Med hjälp av åklagare fick jag nu igenom tillfälligt kontaktförbud i väntan på utredning!¨Hanvar här i helgen och skrev under skillsmässopapper och under tiden han var här fick min bror ta hand om dottern.
Under den halvtimmen han var här så fick jag höra hot på hot.
Bla att han skulle röja mitt id och att vi skulle passa oss för att gå ut igenom dörren.
Hoppas ni nu känner er nöjda med förklaringen!
Jag orkar inte ta skit från alla här.