Inlägg från: Anonym (Sanna) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Sanna)

Gift i 2 månader och jag har gjort mitt första sne steg

nyfiken82 skrev 2013-10-01 11:44:42 följande:

Jag vet att han ALDRIG skulle göra så mot mig!

Han älskar mig alldeles för mycket... 
    Innebär det här att du inte älskar honom tillräckligt mycket?

Varför gifte du dig?  
  • Anonym (Sanna)
    nyfiken82 skrev 2013-10-01 18:51:43 följande:

Det kommer det aldrig att göra
    Men skilj dig då!

Avsluta det gamla snyggt så blir det en finare början på det nya. 
  • Anonym (Sanna)

Är du stolt över att du bara var gift i 2 månader innan dy började knulla andra? Det låter lite så. Hur många andra på den där siten knullar du, eller nöjde du dig med första bästa och nu vill du bygga en lång relation med en enda kille från siten? Vad vill du att det ska leda till?

• Anonym (Sanna)
    nyfiken82 skrev 2013-10-01 12:23:20 följande:

Men han blir ju inte sårad om han inte får veta någonting!
    Använder du alltid kondom?
  • Anonym (Sanna)
    jag är den jag är skrev 2013-10-01 19:31:39 följande:

Men du, nu har du nog missuppfattat det hela. Ts får naturligtvis ha sex med precis hur många personer hon vill! Det är det ingen som lägger sig i. 
    Men ts - liksom de flesta otrogna människor - nöjer sig inte med det. Nej, hon anser sig dessutom ha rätten att välja för sin mans räkning. Han kanske inte alls har någon lust att leva med en otrogen fru. Men ts omyndigförklarar honom och fråntar honom rätten att fatta det beslutet själv.

Däri ligger ts "brott". Inte i att hon knullar runt. Det skiter jag och de flesta andra högaktningsfullt i.   
    Därtill använder hon inte kondom och riskerar att dra hem könssjukdomar till sin intet ont anande man. TS, you are evil! Demon
  • Anonym (Sanna)
    nyfiken82 skrev 2013-10-01 19:34:27 följande:
    Mmm jag är Sveriges värsta brottsling för att jag har ett ligg på sidan om
    Jag är världens sämsta mamma för att jag missar dotterns läggning två dagar på raken och för att jag ser till mina behov just nu före alla andras.
    Japp jag äen stor jävla skit!
    Men just nu njuter jag till fullo med mitt liv
    Och ja jag bestämmer att min man inte ska veta något annu då jag inte vill skiljas!    
    Bra att du förstår själv att du är en egoistisk mega-skit! Alltid en början med lite självinsikt. Flört
  • Anonym (Sanna)
    nyfiken82 skrev 2013-10-01 19:41:25 följande:

Mmm!

Men vet ni jag skiter toltalt i vad ni tycker och tänker!Ni har ingen aning om vad för liv jag lever!
    Lätt att döma!!!  
    Berätta mer om ditt liv så vi kan förstå dig lite bättre.

Fast jag har svårt att tro att jag kommer tycka det är ok att gå bakom sin man istället för att avsluta det snyggt innan du börjar på något nytt med en ny. Det är ett respektlöst och förjävligt beteende helt enkelt. Kan inte komma på något scenario där det inte är ett fett egoistiskt och mega-skitigt sätt helt enkelt.

Gör det rätta och lämna din man. Han är värd någon bättre!

Lägg till att du inte använder kondom och att du inte har en aning om hur många älskare din älskare har. 
  • Anonym (Sanna)
    nyfiken82 skrev 2013-10-01 13:55:34 följande:
    Äntligen någon som fattat!

Mannen och pappan till mitt barn vill jag fortsätta leva mitt liv med

Kommer fortsätta ha sex med honom med men älskaren kommer finnas kvar han me!

Njuter sååå av spänningen     
    Vad ligger spänningen i? Är det risken att bli påkommen? Om så är fallet så har du ju någonstans förstått att du kan bli påkommen även om du gång på gång skriver att du aldrig kommer bli det.

Om du verkligen själv trodde att du aldrig skulle bli påkommen så finns det väl ingen spänning i det, eller? 
  • Anonym (Sanna)
    nyfiken82 skrev 2013-10-01 15:33:40 följande:
    Hmm fick ett sms av honom precis där han skriver att han vill träffa mig hemma hos honom ikväll!

Fick sån sjuk ångest nu efter denna tråd och hur alla reagerade! 
    Hemma hos honom låter ju som en jättebra idé. vad hände med hotellet och full försiktighet. Börjar du redan slarva. Tungan ute
  • Anonym (Sanna)
    nyfiken82 skrev 2013-10-01 20:17:16 följande:

Ja det vet han
    Vet han att du kallar dig nyfiken82?
  • Anonym (Sanna)

Ni hade alltså sex hemma hos din älskare ikväll. Vad vet du om din älskare? Han kanske önskar att han blir påkommen, honverkar i varje fall inte vara särskilt försiktig omhan drar hem dig till sitt hem. Kanske kommer hans fru ringa din man en kväll...

• Anonym (Sanna)
    nyfiken82 skrev 2013-10-01 21:07:33 följande:
    Svar på den frågan är Nej! Vi träffades på ett hotell!!! 

Ok, så du skrev bara fel när du skrev att du skulle hem till honom.
  • Anonym (Sanna)

TS, nu har du ju inte haft sex på flera timmar. Kräver inte din kropp lite sex snart igen?

• Anonym (Sanna)
    nyfiken82 skrev 2013-10-01 21:14:00 följande:
    Nej han ville det men jag ville inte!

Gör det dig inte lite orolig att han är beredd att vara så oförsiktig?
  • Anonym (Sanna)

TS, har du inget jobb att gå till om dagarna.

• Anonym (Sanna)

Vad hände med "Jag älskar min man. Jag kommer aldrig lämna honom. Han kommer aldrig få reda på något"?

• Anonym (Sanna)

Vilken totalvändning i tråden!

Pappan till ditt barn var ju världens bästa pappa. Han skulle aldrig få reda på något så det skulle aldrig ta slut. Det ville du ju inte för du älskade ju honom.

Några dagar senare är han bara ett svin, ska ut och helst inte träffa erat gemensamma barn.

Vad hände? Gick det från kärlek till hat på bara några minuter?

Känns det inte jobbigt att din älskare som du bara vill ha sex med, inget annat, har dumpat sin fru (var hon gravid?)? 

• Anonym (Sanna)
    nyfiken82 skrev 2013-10-17 18:14:47 följande:
    Han kommer aldrig få träffa henne!Han är en stor skit!!

Vad händemed: "Han är världens bästa pappa"? Vad är det han gör nu sedan någon vecka som gör honom så olämplig som far?
Svar på tråden Gift i 2 månader och jag har gjort mitt första sne steg