Gift i 2 månader och jag har gjort mitt första sne steg
Jag vet att han ALDRIG skulle göra så mot mig!
Han älskar mig alldeles för mycket...
Varför gifte du dig?
Är du stolt över att du bara var gift i 2 månader innan dy började knulla andra? Det låter lite så. Hur många andra på den där siten knullar du, eller nöjde du dig med första bästa och nu vill du bygga en lång relation med en enda kille från siten? Vad vill du att det ska leda till?
Ni hade alltså sex hemma hos din älskare ikväll. Vad vet du om din älskare? Han kanske önskar att han blir påkommen, honverkar i varje fall inte vara särskilt försiktig omhan drar hem dig till sitt hem. Kanske kommer hans fru ringa din man en kväll...
TS, nu har du ju inte haft sex på flera timmar. Kräver inte din kropp lite sex snart igen?
TS, har du inget jobb att gå till om dagarna.
Vad hände med "Jag älskar min man. Jag kommer aldrig lämna honom. Han kommer aldrig få reda på något"?
Vilken totalvändning i tråden!
Pappan till ditt barn var ju världens bästa pappa. Han skulle aldrig få reda på något så det skulle aldrig ta slut. Det ville du ju inte för du älskade ju honom.
Några dagar senare är han bara ett svin, ska ut och helst inte träffa erat gemensamma barn.
Vad hände? Gick det från kärlek till hat på bara några minuter?
Känns det inte jobbigt att din älskare som du bara vill ha sex med, inget annat, har dumpat sin fru (var hon gravid?)?