Inlägg från: Anonym (Pia) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Pia)

Gift i 2 månader och jag har gjort mitt första sne steg

nyfiken82 skrev 2013-10-01 15:33:40 följande:
    Hmm fick ett sms av honom precis där han skriver att han vill träffa mig hemma hos honom ikväll!

Fick sån sjuk ångest nu efter denna tråd och hur alla reagerade! 
    Säger du till din man när han kommer hem att du ska iväg och träna men åker hem till honom istället? 
    Hur gör du med planeringen med tiden när han sms:ar med kort varsel, om att ni ska träffas? Vad säger du till din man? Hur ofta tränar du i veckan?
    Dom gånger han vill ses, åker du och tränar då?

Många frågor, jag är bara nyfiken på hur er planering har sett ut dom tre gånger ni har träffast. Hade jag familj, man och barn och  behövt smyga för att träffa någon annan hade jag blivit helstressad för allt ska funka med tider och lögner....

nyfiken82 skrev 2013-10-01 15:37:04 följande:

Har hämtat dottern på dagis precis!Och väntar hem min man sen ska jag iväg och träna

• Anonym (Pia)
    nyfiken82 skrev 2013-10-01 16:55:40 följande:
    Ja det blir *träning*för mig ikväll och sen får alla tycka vad dom vill
    Mmm kila iväg du och "träna". Och Om du är på riktigt önskar jag att din man kommer på dig på det ena eller andra sättet och lämnar dig hårt och snabbt. 

• Anonym (Pia)

Vad är din man nu, ts? Är han hemma, jobbar över eller han kanske är och tränar...?

• Anonym (Pia)
    nyfiken82 skrev 2013-10-07 17:05:14 följande:
    Men att ni orkar!Vad vet ni om bakomliggande saker??
    Vad vet ni om vad som står i Soc papper sen tidigare?
    INGETING vet ni om det.
    Det är väl ändå jag som vet vad som är bäst för MITT barn??Just nu ska hon inte ha någon kontakt med sin pappa.
    Dessutom fick jag igenom ett tillfälligt kontaktförbud mot honom tills tingsrätten har beslutat om vart hon ska bo.

Det är jättesvårt att ta del av och begripa en livshistoria när man inte vet allt- från början till slut. Som tidigare Soc-papper t.ex. som du nämner nu. Det är som du säger - vi vet egentligen ingenting, du har bara delgett oss vissa bitar av ditt och ert liv och det är inte lätt att veta hur och vad man ska skriva. Inget illa menat.

Hoppas du förstår {#emotions_dlg.flower}  

• Anonym (Pia)
    nyfiken82 skrev 2013-10-17 17:53:08 följande:

Men tror du jag får bra svar från en 1.5 åring??
    Ja jag skiter i hur mycket han vill träffa henne!JAG vet vad som är bäst för mitt barn!!! 
    Okej, bara du inte bryter kontakten för resten av livet mellan far och dotter.
  • Anonym (Pia)
    nyfiken82 skrev 2013-10-17 18:14:47 följande:
    Han kommer aldrig få träffa henne!Han är en stor skit!!
    Gör inte så, för din egen och din dotters skull. Hon har trots allt en pappa och du kan inte bestämma deras kontakt när hon blir äldre och vill träffa honom. Hon har rätt att göra det fastän du inte gillar det. Förstör inte för dig själv för det kommer du att göra om du bestämmer över deras relation.

Jag pratar av egen erfarenhet så det är ett gott råd från mig. 
Svar på tråden Gift i 2 månader och jag har gjort mitt första sne steg