Inlägg från: Anonym (blä) |Visa alla inlägg
  • Anonym (blä)

Gift i 2 månader och jag har gjort mitt första sne steg

nyfiken82 skrev 2013-10-01 15:39:00 följande:
    Men problemet är det att jag kommer inte kunna gå ut ur vårat äktenskap utan att vi kommer bli fiender!Han kommer vända alla emot mig!
    Ja du TS - DET skulle du tänkt på lite tidigare - What goes around comes around -slår ALDRIG fel - oftast fortare än man anar - som ngn skrev "Karma is a bitch" - iofs så beter du dig som en så du kommer att få det du förtjänar - en man som kommer hata dig, vända alla emot dig och du har själv satt dig i den situationen - HELT SJÄLV - du kan inte skylla på ngn annan sen - och det kommer ett sen, för sanningen har förmågan att ALLTID komma fram.  
    Hoppas bara att ngn ser dig snart och har styrkan att berätta det för din man för han förtjänar ngn som har mer stil och klass än ngn som beter sig som TS. 
  • Anonym (blä)
    nyfiken82 skrev 2013-10-03 13:01:59 följande:
    Här går det undan!
    Mannen har varit och packat ner sina kläder,lämnat in nycklar m.m
    La förlovningsringen på bordet och sa
    -Kolla på den här varje morgon när du sitter och ger F frukost och ge det en eftertanke vad du gjort mot våran familj

Snacka om att han vill att jag ska få dåligt samvete!
    Men NEJ NEJ Ditt får han mig aldrig!       
    nyfiken82 skrev 2013-10-03 16:26:34 följande:
    Japp jag är så jävla hemsk!Men att han håller sig borta med MITT barn det är inte alls lika hemskt!
    Vill man ens inte sitta ner och prata om saker och ting utan packar sitt slänger av sig ringen kastar nycklarna i golvet och bara skriker då är man säkert jätte lämplig till att ta hond om ett barn!

Han mår 1000 gånger sämre än mig för jag skiter toltalt i honom.   
    Först LÄGGER han ringen på bordet i ett inlägg - sen när Ts börjar bli arg då har han SLÄNGT av sig ringen - kanske ska läsa dina egna inlägg TS - lögnerna börjar bli för många att hålla reda på tror jag.

• Anonym (blä)
    TheCoopers skrev 2013-10-03 16:39:04 följande:

Återigen . Tänk innan du agerar . Tänk . Andas . Fundera . Agera .

Han har inte rövat bort ditt barn - han har hämtat henne från dagis . Han är hennes pappa . Det är helt i sin ordning .

"Detta svin " är ditt barns pappa . Som nu är rasande för att du varit otrogen - ett  tämligen normalt agerande .

You reap what you sow
    What goes around comes around. - så ENKELT är det! Och som ovan skriver det är hennes pappa - ni är ff gifta så jo han har all rätt att hämta SITT barn på förskolan.  Undrar dock hur förskolan börjar reagera på att du lämnat ditt barn där när du varit ledig??

Du nämner oxå att Mr.Right (han som bara var störtskön sex de första 100 inläggen och inga krav som var skönt) - undrar hur han reagerar nu när TS är "singel" - HAN är ff GIFT och kanske vill fortsätta vara det och inte alls ha ngt med TS att göra nu då hon är "fri" - inte lika lockande då- då kan hon ju börja ställa krav......

• Anonym (blä)
    nyfiken82 skrev 2013-10-03 16:46:21 följande:
    Ehh jo han har redan varit här idag!
    Vi kommer fortfarande att träffas!Slippe dock hotellkostnader och dessutom kan vi ha hur mycket tid för varandra som helst!
    Han var sjukt nöjd över detta beslut  
    Du är nog inte frisk ngnstans om man tolkar dina inlägg -  men om han nu tycker det är sånt bra beslut - varför gör inte han detsamma????  Om du nu i nästa inlägg säger att han tänker göra det då tror jag ABSOLUT inte på något du har sagt under HELA denna tråd..... 
  • Anonym (blä)
    nyfiken82 skrev 2013-10-03 16:51:26 följande:
    Nej han vill inte lämna sin  Fru!
    så om hans fru får reda på det nu då? för din man lär ju snart lista ut vem det är - bara att stå utanför er port och vänta så var det klart. Sen hör han av sig till Mr- Rights fru och berättar - tror INTE du står så högt i kurs hos honom då- Men men den dagen kommer nog snart - eller så dröjer det ett tag. revenge is best served cold - so you won't see it coming! 
  • Anonym (blä)
    nyfiken82 skrev 2013-10-03 16:58:27 följande:
    Ha ha!
    Tillåt mig skratta!
    Ja du om hans fru får reda på det så blir det skillsmässa där med!Men den vetskapen gick vi ju in i detta.
    Anledningen till att han inte lämnar henne är att hon är gravid med deras första barn!!!   
    Det finns inga friska hjärnceller i den hjärnan iaf - TS har nog inte alla hästarna hemma om man tolkar hennes inlägg.  - Allt pekar på en Narcissistisk personlighetsstörning. 
Svar på tråden Gift i 2 månader och jag har gjort mitt första sne steg