• nenne31

100 dagar kvar idag :D Fler?

Såg att idag har jag 100 dagar kvar till beräknad förlossning :)

Egentligen har jag 115  dagar men jag kommer ha ett planerat kejsarsnitt om då 100 dagar.

Har inte fått det exakta datumet än...men ultraljud sa 14 dagar innan bf och det är den 4 Januari och det är en lördag så antar den 3 Januari blir dagen för snitt ;)

Mitt första snitt har tre barn sen tidigare.

Dock har jag prematura sammandragningar med denna också som med dom 3 andra, men hopaps han vill stanna inne tills kejsarsnittet.

Så finns ni där ute med 100 dagar kvar?
    Hur mår ni?
    Vilket barn i ordningen?

Ja här kan disk massor :)
    M-99 S-02 M-07 Bebis-14
  • Svar på tråden 100 dagar kvar idag :D Fler?
  • daxförnästa

Jag har 122dagar står det idag. Andra barnet.. Ev ska jag göra ett snitt denna gången också. Varför ska du göra snitt så tidigt förresten? 10 dagar innan bf som tidigast sa de till mig förra gången under planeringen. Fick tid 6dagar innan bf. Jag har haft massor med sammandragningar sedan o onda har de varit också. Ilar i tappen... Tycker att det känns otrevligt nu när de är så långt kvar.

• Stella 78

99 dagar kvar, eller 98 för nu gick det ju precis över midnatt!

2:à barnet. Första kom 1 vecka före bf så vi får se när denna vill titta ut! Men känns som nedräkningen nu har börjat

• nenne31

Hej kul att här var några stycken :)

Ultraljudet sa till mig att det skulle vara snitt 14 dagar innan pga att det va fjärde barnet.

Jag fick igenom en igångsättning med trean i v 37,så hade nog kunnat få snittet då med,men då blir det ett december barn i mellan dagarna typ och det vill jag inte.

Trean e född 19 dec.

Så jag hoppas han här verkligen stannar till snitt dags.

Jag har komplicerade graviditeter så därav fick jag tex en igångsättning redan i v 37.
    Tur va det ut kommer en kille på 3810 g och 51 cm :D

Jag e 151 cm lång och väger mellan 50-55 kg normal vikt.

Jag har väldigt mkt sammandragningar sen länge tillbaka,tappen har minskat 2  cm än så länge.
    har kraftig foglossning,ischias,lågt bt, och en skada i bäckenet och ryggen sen sista förlossningen.
    Pga skadan vill jag nu ha snitt denna gången.
    Han höllt på att stryka med min lille kille och jag får leva med skador och smärta resten av livet.

Har även fibromyalgi.

Tvillingar Emy85 : dom brukar ju titta ut ett tag innan :)

• LadyViolette

Jag har 99 dagar kvar idag! BF 4 januari. Men har gått över med de andra barnen så lär inte bli förens i mitten av januari..  

Svar på tråden 100 dagar kvar idag :D Fler?