• DrainMe

Förvärkar?

Har börjat få "mensvärk", kan det vara förvärkar? Det är inte hela tiden utan kommer lite ibland samt att jag är lite lös i magen (om ni ursäktar) :)
    BF är beräknat till 2 nov så är ju i vecka 35+.... tycker det känns lite tidigt men jag vet inte... :p 

• Svar på tråden Förvärkar?
  • Emilia09012

Förmodligen är det förvärkar, vilket man kan gå med flera veckor innan förlossning. Är själv i vecka 35+1 och har också som du ''mensvärk'' fast min slempropp har börjat lossna. Har du nå annat än förvärkar? 

• Luzita

om jag ska beskriva mina förvärkar så har de känts som en vanlig sammandragning, dvs, magen blir hård och liksom drar ihop sig lite men istället för att bara släppa efter en stund så gör det liksom ont i magen och ibland även i ryggen.. som mensvärk typ som håller i sig en stund. Inte särskilt mysigt ;)

Leonel 090722, Lúcas 120511, BF 131007
  • DrainMe
    Emilia09012 skrev 2013-09-25 19:07:31 följande:
    Förmodligen är det förvärkar, vilket man kan gå med flera veckor innan förlossning. Är själv i vecka 35+1 och har också som du ''mensvärk'' fast min slempropp har börjat lossna. Har du nå annat än förvärkar? 
    nja det är väl det som är. Fick ett anfall av illamående nu igen som jag inte haft på flera månader men annars är jag "problemfri" :)
Svar på tråden Förvärkar?