• Milo Gbg

Följas åt sist veckan

Hej
    Har idag precis en vecka kvar innan bf. Tänkte att d hade varit kul med andra som har ungefär en vecka kvar att dela tankar och diskutera känningar med de här sista långa dagarna.

• Svar på tråden Följas åt sist veckan
  • clarast

Jag har BF imorgon men känner absolut ingenting. Fick mina två andra barn 4 dagar innan BF så jag hade ställt in mig på att få tidigare (jag vet att jag inte borde ;)
    Haft en del förvärkar ett par veckor tillbaka och trott att det är på gång.. Men icke.. Nu börjar det kännas som om jag kommer att vara gravid för alltid. Vill så gärna ha bebis nu!!!

• Milo Gbg

Har fått mina 2 tonåringar sent men hoppas ju ändå att d ska hända något nu snart. E så svullen och trött hela tiden. Haha mest sover och äter jag just nu. Magen sjönk väldigt plötsligt och snabbt i fredags och har mått skumt hela dagen idag. Men inga direkt samandragningar, förvärkar eller andra tecken.

• Milo Gbg

Precis kommit hem från mvc nu. Lille bebisen e fortfarande inte fixerad... Men iaf ruckbar så går ju framåt iaf. Vill ju att d ska hända något NU! Tog en hyfsat bra promenad på vägen hem så e helt slut i mina leder. Så ligger å vilar lite nu sen blir det nog en liten promenad till fram mot kvällen.

Hur går det för er? Har det hänt något för er än? Gör ni något speciellt för att försöka jobba igång allt?

• angeldevil

Känner bara att bebis borrar sig neråt för de känns obehagligt och trycker på. Känns som man har en boll mellan benen. Men annars inte mycke

• Milo Gbg

Känner igen känslan. Min pressar ibland neråt så jag får sånna ilningar i bäckenet att jag knappt vet var jag ska ta vägen. Så jag antar att han håller på att försöka fixera sej.

Varit ute och gått en stund igen och har nu sen jag kommit hem igen börjat känna mej lite konstig i kroppen. Inte som rastlösa utan mer som jag är orolig i kroppen. Hoppas ju såklart på att d ska va ett tecken på att d snart kommer att hända något...

• ThereseMariaH

Har gått över 4 dagar idag, och känner inte ett piss :( förutom att bebisen grejar med sitt huvud i bäckenet så man får obehagliga ibland onda ilningar där nere. Men den kommer nog bara när nerver, inte så skönt :P man rycker till i hela kroppen! Annars är det helt dött på känningar. Suck!

• Milo Gbg
    ThereseMariaH skrev 2013-09-10 17:26:14 följande:
    Har gått över 4 dagar idag, och känner inte ett piss :( förutom att bebisen grejar med sitt huvud i bäckenet så man får obehagliga ibland onda ilningar där nere. Men den kommer nog bara när nerver, inte så skönt :P man rycker till i hela kroppen! Annars är det helt dött på känningar. Suck!

Har ju 5 dagar kvar till bf men är väl ungefär dom känningar jag också haft hittills. A det och lite molnande mensvärk som kommer och går. Han va tydligen inte fixerad än ens enligt bm igår när vi var där. Så känns ju inte direkt som det kommer hända nått närmsta dagarna heller.
  • ThereseMariaH

Ja så hade jag med, molnande mensvärk nån gång ibland. Men det verkar har avtagit nu med. Nu när man gått över tiden t.o.m. Kul. Känns som man ska vara gravid resten av livet. :P

Svar på tråden Följas åt sist veckan