Trött på att vara gravid, v39( gnäll )
Ja vad ska man säga! Jag är gravid i v.39 och vill verkligen att bebisen kommer ut nu! Jag vill bara skriva av mig och gnälla här, eftersom folk runt omkring mig verkar inte förstå något!! De ringer varje dag och frågar mig om bebisen tittat ut, som om jag inte skulle säga? Plus jag har BF om 10 dagar liksom!!! Alla har åsikter , den ena säger men promenera , ja om det vore så enkelt som det låter. När folk ser mig, så säger de nej du kommer säkert gå över tiden. För att inte nämna hur de diskuterar min vikt och mag form också. Jag är riktigt trött på vad alla tycker och säger, vrf ska folk lägga sig i? Det som är värre är min svärmor som tror att mitt barn kommer vara hennes, hon säger att bebisen ska kalla henne för mamma , hon vill inte känna sig gammal. Hon säger till hennes son ( min man ) att jag kommer inte låta henne se hennes barnbarn och att jag kommer bara låta min mamma och familj träffa honom. Och ja min man blir självklart ledsen när han hör sånt, vilket inte stämmer ens. Ja mina svägerskor e avundsjuka på mig då jag är gravid , de har inte pratat med mig sedan de fick reda på att jag va gravid. När vi blir bjudna till de så gnäller de framför mig om att de inte hinner göra ngt, de kommer inte hinna till träningen, de kommer inte hinna gå ut mer idag pga OSS. Självklart leker de änglar framför deras bror och han brukar säga att jag överdriver. Det finns säkert mer saker och gnälla om, som jag inte kan sova på kvällen, knappt kan äta och blir mätt, att det är sjukt varmt... Mm. Jag är glad över att jag e gravid och ska få vårt mirakel. Men jag är bara trött på detta.... Och vill ha bebisen i famnen nu, inte i magen