Inlägg från: Linnisch |Visa alla inlägg
  • Linnisch

Att arbeta hemifrån- ge dina bästa tips!!

Jobbar med direkt handel och tjänar lätt 3000-5000 kr i månaden extra just nu och det ökar månad för månad.

• Linnisch

Jag jobbar efter hur mycket tid jag vill lägga. förra månaden la jag fyra kvällar och lite strötid. Har en dotter på 7 månader så jag kan inte påstå att jag jobbat ihjäl mig eftersom jag spenderar mina dagar med henne. :)

• Linnisch
    jsanna skrev 2013-09-10 12:54:03 följande:
    Hej
    Vilket företag eller site är det?
    Förlåt om jag missat detta i dina inlägg, och vad gör man
    dras det skatt eller är det en extra inkomst med betalning via paypal?

Forever Living Products heter företaget. Man har först en vinst på produkterna sedan får man en viss procent i lön av företaget utifrån hur mycket man har sålt. Skatten sköter företaget åt en. Eftersom jag själv använde produkterna innan jag fick frågan om jag ville bli återförsäljare känns det väldigt lätt. Jag vet att dom här produkterna gör skillnad i mitt liv - då är det inte svårt för mig att rekommendera till andra:) Sen har jag vänner som själva har startat upp eller ska starta upp och då får jag handledarersättning från företaget för det jag hjälper dom med:) Hälsobranschen växer ju jättemycket just nu så nu söker man nya återförsäljare. Vill du veta mer så får man gärna PMa mig så kan jag göra en affärspresentation för dig. :)

• Linnisch
    jsanna skrev 2013-09-10 13:44:13 följande:
    Ok ska kolla upp dem, men om jag förstår rätt är det provisionsbaserat?
    Om du säljer får du provision om inte noll,om du skaffar fler till att bli säljare får du handledar provision eller fast ersättning?
    Tack för all info:)

ja, det är provisionsbaserat, jag får ersättning från företaget utifrån hur det går för mitt team. Men det viktiga för mig är att det kommer från företaget och inte procentuellt direkt från mina rekryteringar. :)
Svar på tråden Att arbeta hemifrån- ge dina bästa tips!!