Inlägg från: karro 2014 |Visa alla inlägg
  • karro 2014

Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?

Blåsippan84 skrev 2014-07-24 20:39:24 följande:
    Vi har gjort lite olika detta år vi hållt på. När vi fick plus hade jag äl på ons. Malen jobbade borta. Sexade helgen innan å efter. Fick plus. Nu har vi hållt på massor runt äl. Än inget frö. Denna mån testar vi varannan dag. Ska vakna till efter nattat sonen och komma i stämning ;).
    Ah okej, min sambo jobbar också borta & är hemma på helgerna, så vi har kört som ni. Men nu är det första ggn vi testar efter mitt ma som va i maj, så de blir nog varannan dag för oss.. Kör även med äl test från clearblue.. Tack för svaret:)
  • karro 2014
    F89 skrev 2014-07-24 20:45:41 följande:
    Vi har använt metoden som jag inte minns namnet på men där man börjar ha sex varannan dag från cykeldag 8, sen när man får positivt ÄL-test har man sex tre dagar i rad, väntar en dag och sen har man sex en dag till. Om man får positivt test dagen efter att man har haft varann-dag sex så kan det bli sex 4 dagar på raken.
    Okej:) tack så mycket för svaret:) får testa den metoden nästa månad (så mycket det går eftersom min sambo är bara hemma på helgerna), om jag inte får något plus på Stickan dvs..
  • karro 2014
    Solros78 skrev 2014-07-24 21:23:08 följande:
    Vi myser inte, vi har sex. smile5.gif

Vi kör de flesta månader (när vi orkar) på sex varannan dag från att jag börjar testa med ältest och sen sex den dagen ältestet är positivt och ev dagen efter. Senare än så är ju ingen vits eftersom ägget lever max ett dygn efter äl och ofta mindre än så,
    Huvudsaken är att du förstod vad jag menade och det gjorde du med tanke på att du svara, jag kallar d mysa:) tack för svaret!
  • karro 2014

Hur fungerar det med era äl flytningar? Får ni flytningar någon dag innan? Upptäckte precis att jag har äl flytningar, är på dag 7 idag, brukar ha min äl på dag 11 men vet inte om den är tidigare nu efter mitt ma?!

• karro 2014

Hej tjejer!!

Hur går det för er? Någon som har bim el äl snart????? Själv har min äl precis passerat och vågar inte tro så mycket, nu kommer två lååååånga veckor framöver.. Hoppas att det går snabbt för har 4 veckor kvar att jobba på mitt nuvarande jobb, sen byter jag jobb o skall jobba på förlossningen/bb vilket jag verkligen ser fram emot!!

• karro 2014

Är det någon som känner igen sig?

Tror att jag hade min äl i måndags och efter att jag haft min äl känns d som att de sker någon möblering till o från ner till + att det har strålat någon enstaka gång ut i benet.... Har någon vart med om samma sak?

• karro 2014

Måste fråga om någon är/vart i samma sits...

Efter min äl var i tisdags har d känns d som om jag har lite mensvärk som kommer till o från, värken känns lite brännande om ni förstår vad jag menar.. Någon som haft/har samma??

• karro 2014

Okej, tack för svaret... Fick lite hopp först men det är säkert som du säger..att man analyserar de minsta lilla....detta är nämligen första ggn vi försökt sen mitt ma jag fick i maj månad.

Blåsippan84 skrev 2014-08-02 21:08:55 följande:

Jag tycker jag har haft så eller mer molande huggande från äggstock. Förr trodde jag att jag var gravid. Nu verkar det som om jag har det så. Är osäker på om jag haft så innan eller om man nu fokuserar på allt som känns från tjejmagen. Har ej tänkt på detta innan vi försökte skaffa barn.

• karro 2014
    Blåsippan84 skrev 2014-08-02 22:48:11 följande:
    Kan ju vara ngt också :). Men vet att jag haft så och trott på plus men ej. Så nu känner jag molande ibland men lägger ingen större vilt vid det, utan tiden får utvisa. När är BIM?
    Man blir ju sååå himla besviken, vill inte ens tänka på de men det gör jag ju hela tiden.. Har både tänkt o googlat så jag har huvudvärk nu.. Bim är 16/8.. Så det är två lååååånga veckor kvar. När är d bim för dig?
  • karro 2014

Sådär, nu har jag klickat hem lite mer utav äl-tester för nästa försök.. Är 100% säker att det inte tagit sig denna gång..

Svar på tråden Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?