Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?
Tog just ett ÄL-test som var positivt. Mensen tog slut i för söndagkväll ungefär. kan ÄL verkligen vara så nära inpå?!
Tog just ett ÄL-test som var positivt. Mensen tog slut i för söndagkväll ungefär. kan ÄL verkligen vara så nära inpå?!
Testade med Cl-digitala ÄL-test idag och fick ingen glad gubbe så då bör det ha varit något fel på de där andra jag tog igår. Tyckte det var lite tidigt med ÄL tror den kommer i helgen Bara att fortsätta testa.
Jag tänker nästan tvärtom att jag inte vågar göra vul nånsin mer... Säkert bara en efter reaktion men tänker att jag kommer inte testa digitalt eller göra vul och stressa upp mig.
Ok, Nu är det helt kört för min del, från att vara gravid till mf, till att få mens igår, alltså inte gravid så får jag reda på att min sambo gjort grejer med två olika personer under en helg när han var bortrest när jag var gravid. Att mina vänner vetat detta men inte velat säga nåt pga mf, för att jag var så ledsen. Och den andra hoppades att han skulle säga det själv och när denna kompis konfronterade honom för ca 2-3 veckor sedan fick hon uppfattningen att han pratat med mig och att jag visste allt. Men inte...
Det kommer fram mer och mer och nu fick jag också reda på att han rökt på nästan varje dag vad jag förstått under vårt barns första två år bakom min rygg.
Jag ser mig själv som en öppen, rak, ärlig människa som har skinn på näsan och är inte dum i huvudet. Men nu ifrågasätter jag mig själv. Är jag så jävla blind, naiv, ett våp...hur kan jag inte sett, hur kan han ha döljt allt?
Det finns 2 andra märkliga saker med 2 olika personer till, men detta är inget jag har fått konfirmerat...
Min värld är upp och ner, jag vet ingenting, jag vet inte vem jag är, vem är han och vad vill jag, vad ska jag tro.
Han säger att han kommer inte ihåg något från den ena kvällen och den andra erkänner han att det var en som försökte kyssa honom och att han backade och sa att han hade flickvän o inte var intresserad.
Alla hade alkohol i kroppen som var där och jag vet inte vad jag ska tro...
Från att snart skulle gifta oss och planera större familj till detta.... jag vet inte vad jag ska göra.....jag är i ett svart vakum.
Tårar i ögonen!
I går fick jag veta att en av mina nya kollegor väntar barn, v 17.
I dag fick jag veta att min andra nya kollega väntar barn, v 15.
Jag skulle också vänta barn i v 17. Det är såå jäkla deppigt!!
Inser dessutom nu att en av kollegorna vet att jag fått mf. BLÄÄÄÄ!!
Det är klart jag är glad för deras skull - men ledsen för min. Märklig känsla!