Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?
Tror minsann att det blivit starkare idag eller vad säger ni?
Tror minsann att det blivit starkare idag eller vad säger ni?
Är så himla ledsen:((
Började min ivf behandling i torsdags med sprutor o så,
Var nyss på ul för o se hur de såg ut!!
Har fått avbryta min behandling idag pga att dem hittade en cysta (antagligen min förra ägglossning som är kvar) som har stört behandling... Så nu skall jag vänta åter 6 veckor, och sedan gå på ul för o se om den är borta och då kan jag starta behandlingen... Men det beror ju helt o hållet på cystan är borta... Så himla ledsen o besviken:((
Varför drabbas man flera ggr om? Räcker inte två missfall under dessa 9 månader som gått?
Jag har märkt de senaste månaderna att jag ofta får en ökad mängd flytningar ett antal dagar/knapp vecka efter äl eller när äl borde varit. Och sen inte gravid då. Nu märker jag igen samma sak, äl i fredags, så det känns redan som att det inte blivit något den här månaden. Någon annan som gjort någon reflektion kring något liknande eller finns det någon anledning till varför flytningarna skulle tillfälligt öka veckan efter äl (det blir ju torrt dagarna direkt efter äl, sen kommer det här)?
Solros, jag får alltid vita ganska rikliga flytningar en vecka innan mens. Men det var likadant då jag blev gravid.
En ur dum fråga kanske, men kan man få ägglossning 3 veckor efter skrapning? Har ägglossnings flytning nu. ????
Usch vad jobbigt det är att vänta på bim nu när jag verkligen haft äl och haft sex vid äl osv. Man hoppas ju så mycket mer så jag mår mycket sämre över det hela nu än under sommaren när jag inte ens hade äl. Jag kommer bli så besviken om jag får mens så jag är lite rädd för hur ledsen jag kommer bli. Och det är en lite dålig vecka att bli knäckt på av olika skäl...