Inlägg från: Mommy1986 |Visa alla inlägg
  • Mommy1986

Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?

Jag testade även negativt. Bim på tisdag, så vet att jag testa tidigt. Men känslan i kroppen säger att mensen är på väg.

Trodde faktiskt inte att det skulle vara svårt att få ett plus...?

• Mommy1986
    fruPalmkvist skrev 2013-12-06 07:29:14 följande:
    Men det finns hopp! Jag testade tok negativt BIM -2 med clearblue, och trodde det var kört. Ont i magen och mensvärk. Men ingen mens kom och testade positivt på BIM +1. Åh vad jag hoppas det går bra för dig! För visst varder vi som fick MA samma dag typ i sep?

Nja, jag fick MA i början på oktober, så det var inte jag. :)

I somras plussade jag bim -5, men vi ser ju hur det går. Magkänslan säger ju sitt, men det kommer fler försök :)
  • Mommy1986
    Mommy1986 skrev 2013-12-06 19:31:34 följande:

Har du vågat testa ännu eller väntar du till bim? :)

F89 :)
  • Mommy1986

Jag fick en pytte liten blödning här en stund sedan. Värker lite i magen, känns som mens. Tre dagar för tidigt?

Men har någon erfarenhet av nidblödning?

Jag är ju redan på ca Äl +11..

• Mommy1986

Jaha, mens igen!

Konstiga är att den förra månaden kom två dagar tidigare och även nu två dagar tidigare.

Menscykeln blir kortare varje månad...

• Mommy1986
    F89 skrev 2014-01-02 09:48:05 följande:
    Mina första två cykler efter MA kom mensen också på ÄL + 12, innan har de alltid kommit på dag 14. Får se hur det blir den här månaden. Det känns som att mensen är på väg för jag är varmare än vanligt : (
    Men vad skit.. :(

Att det ska vara svårt att få ett plus..

Bf datum blir ju bara senare på året hela tiden..
  • Mommy1986
    Cayenna skrev 2014-01-02 20:02:01 följande:

Sen kan jag tänka att om den enda ska komma så får den gärna komma tidigare så man snabbare får ett nytt försök. smile2.gif
    Hehe joo, bättre om man tänker så! :)

Jag har Äl runt 12-15, inte så länge till dess ;)
  • Mommy1986

Jobbigt bara att få mens nu varje månad, tidigare tagit mini piller och hade knappt mens och blödde ytterst lite.

Känns jobbigt nu när det är motsatt och mensvärk och allt skit som hör till.. Grr...

• Mommy1986
    Blåsippan84 skrev 2014-01-12 20:46:54 följande:
    Ikväll fick jag blinkande gubbe på äl testet och maken är hemma till tors denna v;). Om jag räknar så borde äl vara tis. Då förstärker väl den teorin med blinkande äl ikväll?

Jag har Äl imorgon eller tisdag.. :) Hoppas det tar sig snart.. Har börjat fundera på skaffa hundvalp annars i stället, haha. :)
Svar på tråden Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?