• F89

Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?

Anonym (i) skrev 2013-10-25 12:33:23 följande:
    Tack!! åå vad glad jag blir,  Trodde det skulle ta länge tid än vad det gjorde:)

Paron: Hoppas det är ett plus för dig nästa gång du testar då!:)
    F89 : Hur går det för dig trots omständigheterna?  Har du kvar hormorer i kroppen ?

Kram kram           

Jag gjorde senaste graviditetstestet i onsdags och då fick jag anstränga mig för att se plusset så det går åt rätt håll. Har helt gått över till ÄL-tester nu och idag är jag öm som jag brukar runt ÄL så jag hoppas verkligen att det är på gång även om testerna inte har gett något utslag ännu.
  • F89

Carithal: En glad gubbe är ju positivt! : D
    Du skrev att du har ont i äggstockarna och fick positivt ÄL test idag, när började äggstockarna ömma?
    Jag kände det första gången igår kväll och det har blivit mer intensivt under dagen men fortfarande ingen glad gubbe på mina test...

• F89

Carithal: Samma här fast minus positivt ÄL test då.. Hoppas det sätter igång snart för mig också : )

• F89

Sowe81: Jag började testa 11 dagar efter skrapningen och testar fortfarande (dag 19 idag). Risken finns ju att man får testa ganska många dagar men hellre det för min del än att riskera att missa det.

Man kan ju också vänta tills graviditetstesten är negativa och börja testa därefter, jag hade inte tålamod till det : )

• F89

JennieCH: Du är så välkommen här. Vad är det som hade kunnat bli skillnad om du åkte in direkt menar du? Hade man kunnat göra något för att förbättra oddsen för den andre då?

• F89

Jag behöver lite BIM-hjälp. Om jag fick första positiva testet idag, när är då BIM?
    Innan hade jag alltid 14 dagar mellan ÄL och BIM men visst ska ÄLtestet bli positivt innan ÄL?

• F89

JennieCH: Jo jag vet. Jag tänkte mer när jag kan förvänta mig (eller helst inte förvänta mig) mens.

• F89

SaandraR: När jag blev gravid så var det enda gång mellan ÄL och BIM som jag inte kände nånting alls. Hade mensvärk innan BIM och väntade bara på mensen, kom efter ett par veckor fram till att det var molvärk : )

Svar på tråden Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?