Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?
Ja sorry bergära. Nä det blir man tyvärr inte här :( men tror ni att man kan fråga? Skrapades den 28 april. Fick gravid den 4 juni :)
Ja sorry bergära. Nä det blir man tyvärr inte här :( men tror ni att man kan fråga? Skrapades den 28 april. Fick gravid den 4 juni :)
Jag fick också MA. Mina symptom försvann i vecka 9 och då gick jag på ett privat ultraljud som visade att graviditeten avstannat i V 5-6. Blev ombedd att vänta en vecka för att vara säker på att det ont bara var väldigt mycket tidigare än jag trott. Därefter lades jag in för skrapning.
Är det normalt att ha ont ett par dagar efter en skrapning. Hemsk mensvärk som kommer och går. Som stundom är så otäck att kallsvetten sipprar fram ? Men som emellanåt lugnar ned sig ? Jag hoppas på det.. har ingen barnvakt i natt. Ingen sambo heller. Jag är särbo.. Kan man få rester kvar efter skrapning ?
Jenn86. Det lät som en mardröm! Min rädsla för samma sak, gör att jag blir lite rädd för att bli gravid.
Hur går det för alla? Själv väntar jag på återbesök på sjukhuset den 13e augusti efter mitt missfall, ser allt bra ut så ska vi starta upp bebisverkstan igen, men dagarna går såååå sakta!
Hur snabbt efter missfall kan ÄL komma, någon som vet på ett ungefär? Förstår att det är olika för alla men måste fråga ändå. Fick missfall för drygt två veckor sedan, slutade blöda för ca fem dagar sedan och har nu fått små vita flytningar, funderar på om det redan kan vara ägglossning?
Har börjat äta Mitt val kvinna som är ganska omtalade, någon annan som äter dom eller har "erfarenhet" av dom?
Lycka till alla som kämpar!
Jag har en liten fråga som jag hoppas att ni vet svaret på. Jag fick mf den 23 juni och fick neg på gravtesterna först för två veckor sen. Jag trodde det skulle dröja innan mensen kom igång igen, speciellt med tanke på att jag har oregelbunden och lågfrekvent cykel. Men igår fick jag oväntat en liten blödning och jag har haft bruna flytningar under dagen. Nu har det dock slutat. Vad var det? En "minimens", små mf-rester eller vad? :S
Måste fråga er en sak, hur gör ni runt äl? Myser ni varje dag, varannan dag el hur gör ni? Jag skall ha min äl på måndag (men började redan få blinkande gubbe igår på testet) och känner mig super stressad över att missa äl, jag o sambon är bortresta lör-sön vilket gör att vi inte kan mysa till de.. Vill inte gå runt o tänka på detta men det är d ända som går runt i mitt huvud just nu:(