Cayenna skrev 2013-12-29 13:54:49 följande:
Igår bröt jag ihop helt fullständigt. Tårarna bara rann helt okontrollerat. Jag har nog inte sörjt klart mitt ma. Känns inte som att jag kommer bli hel innan jag blir gravid på nytt. Idag, fortfarande ledsen men tänker att nu är jag en dag närmare ett nytt förssök. Bara hoppas att jag slipper ha mina evighetslånga cykler utan att jag ägglossar ordentligt om ett par veckor. Återigen: Tack tjejer för att jag har er att skriva av mig till. Betyder mycket med några som förstår ens tankar och funderingar. Min man gör det inte. Det är bara att göra en ny tycker han men jag ville,ha min majbebis egentligen!
Uscha! Tror det är bra att bli sådär ledsen och sen får man lite jävlar anamma, att det banne mig ska funka nästa gång!:) Mentalt har jag lagt ner stressen nu, vill ju helst också ha en vårbebis så varför stressa nu!;) Känns bra i huvudet och kroppen att tänka så för mig, lättare också nu när jag är långledig och inte ens har koll på dagarna!;) Jag hoppas du får upp hoppet igen för du ska se att våra plus kommer! Försöker tänka, hellre att det tar lite tid men att det går hela vägen nästa gång!:) Kram!