• Cayenna

Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?

kathen skrev 2014-10-05 19:36:03 följande:

Hej tjejer! Längesen jag skrev nåt i denna tråd, hoppades att jag aldrig skulle behöva skriva här igen men här är jag!

Har hunnit få ett fjärde missfall på raken så det här året har varit riktigt jobbigt hittills :( Skrapades i onsdags och blöder fortfarande med väldigt sparsamt...

Fick ett samtal idag från Lennart Blomqvist i Borås som forskar kring upprepade missfall, vi ska till honom den 17:e oktober redan så känner mig hoppfull! Om vi kommer med i hans studie så får jag ta trombyl och extra ultraljud.

Grattis till er som har plussat och hoppas att ni som inte har plussat än gör det snart!

Beklagar verkligen, så ledsamt att läsa. Hoppas du är gravid snart igen och att du får vara med i studien.
  • Cayenna
    Hannah8401 skrev 2014-10-12 12:07:17 följande:

Jag har fått ett plus, hade bim i onsdags. Hoppas det stannar denna gången! Är så himla glad, men samtidigt så rädd...

Grattis!! Kom över till tråd 2 under gravid övrigt
  • Cayenna
    Bebisfabriken skrev 2014-10-14 11:29:18 följande:

Nu är äggplocket överstökat. Gjorde ont som tusan på ena sida. Men vi fick ut 8 ägg, 2 fler än förra gången så just nu är jag lite lättad

Håller tummarna
  • Cayenna
    Bebisfabriken skrev 2014-10-26 15:30:43 följande:

Är på ruvardag 9, testade positivt idag. Men nu har jag börjat blöda massor och har väldigt ont. Blir så fruktansvärt ledsen och uppgiven.

Kul med positivt men inte kul med blödningar! Är det mkt? Likt vanlig mens? Jag hoppas så på mirakel för dig!
  • Cayenna
    Bebisfabriken skrev 2014-10-26 17:24:52 följande:

Som vanlig mens, blod och klumpar och jag har väldigt ont. Börjar få panik nu efter 4 inseminationer och 2 ivf har vi nu gjort av med 100 tusen, och haft ofantlig sorg. Börjar känna att vi inte klarar mer, varken känslomässigt eller ekonomiskt.

Blir så ledsen för din skull! Hoppas så på att det löser sig på något sätt. En sån sorg, och bergochdalbanan mellan hopp och förtvivlan. Skickar en stooor kram
  • Cayenna
    Hannah8401 skrev 2014-10-27 05:12:58 följande:

En stor kram till dig bebisfabriken kan ni inte få missfall utredning? Det kanske är något i din kropp som inte stämmer om ni alltid får missfall? Usch. Och när ni lagt ut så mycket pengar också...

Cayenna, tack för inbjudan, men jag väntar till 12 fulla veckor. Är så rädd för missfall igen.

Jag förstår att du vill vänta. Om du ändrar dig så är vi två som är innan v13 med den oron...och väntan på vul mm. Tiden går aldrig så långsamt som när man väntar på nåt. Håller mina tummar för dig!
  • Cayenna
    Blåsippan84 skrev 2014-11-02 21:01:12 följande:

Har precis fått plus. Sitter rätt chockad här i fåtöljen. Känner mig väl glad men kommer inte kunna slappna av tills efter nyår. Kan det verkligen vara vår tur nu?

Jättegrattis!!! Och ni som precis skulle kolla upp er, eller hann ni göra det? Kom över till plustråden
  • Cayenna
    Hannah8401 skrev 2014-11-03 07:49:39 följande:

Grattis blåsippan! Då får vi bf nära varandra!

Länken är till dig oxå självklart!
  • Cayenna
    Anonym (maggan) skrev 2014-11-06 20:34:48 följande:

Va länge sen jag skrev här, har varit ifrån familjeliv en tid för att tänka på annat! 

Men grattis till alla som plussat 

Själv va mensen sen två dagar här, fick idén att ta ett äl-test och det va vääldigt positivt, tyckte det va konstigt så jag sprang iväg och köpte två grav-test och mycket riktigt, det blev positivt! Kan inte tro det! 

Grattis till plusset!!

Välkommen över i tråd två om du vill
Svar på tråden Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?