• F89

Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?

Blåsippan84 skrev 2014-04-06 20:16:02 följande:

Konstigt. Nu funkade det digetalt äl testet. Fick glad gubbe precis:). Se om man orkar få till det ikväll;). Men undrar om det hade Gert glad gubbe igår också? Haft sån äl värk idag på fm, kanske redan är kört? Vi fick iaf till det i fre.

Låter ju som grym timing om ni fick till det i fredags också! : ) lycka till!
  • F89
    Blåsippan84 skrev 2014-04-07 08:08:54 följande:

Gulliga ni är tjejer för alla hejar rop! Jo vi fick till det igår. Ska försöka få till det ikväll också om vi orkar. Blev ju inte direkt spontant igår, haha. Vi var helt slut efter två dagars renovering. Jag sa att det var positivt på äl. "Ska vi gå in nu på en gång kommer ej orka om vi sitter å tittar på tv 1 h till" säger maken. Haha. Men sen kom vi i rätt sinnesstämningen iaf;)

Håller tummarna! : )
  • F89
    annajenni skrev 2014-04-07 21:14:45 följande:

Skakar här, ser ni nåt? phpX1KBYm90622.jpg

Det är svagt men det är där! : D
  • F89
    Cayenna skrev 2014-04-08 06:12:35 följande:

Jag är gravid!!!!!!! Helt chockad eftersom vi varit ifrån varandra en hel vecka under trolig älvecka. Jag har dock inte äl testat så den måste kommit en helt annan dag än normalt. Vågar man vara glad över det här nu????

• F89
    Solros78 skrev 2014-04-08 08:32:12 följande:

Jag undrar fortfarande var min mens är! Dag 30 idag. Har jag inte fått den på torsdag tänker jag söka hjälp, tror ni man får hjälp att kolla hur läget är?

När min cykel strulade så ringde jag VC för att få hjälp. De bokade in mig hos en läkare men jag ville träffa en gynekolog. De sa att läkare kan hjälpa till med ev medicinering som ger regelbunden cykel. Nu tog jag aldrig den tiden och såhär i efterhand kanske jag borde ringt BM först men det är absolut värt ett försök tycker jag! ; )
  • F89
    annajenni skrev 2014-04-08 12:29:50 följande:

Det måste vara nåt va? Eller är det för färglöst? phpuiauCs72574.jpg

Det ser absolut ut som att det är något. Såhär såg mitt test ut på BIM-2 och det var något : )
  • F89
    annajenni skrev 2014-04-08 13:35:52 följande:
    Är dock på äl+ 8/9 enligt ältest, äl +11 enligt cykeln..så jag ska inte ropa hej än.
    Mitt test ovan är från ÄL +10!
  • F89
    mimmih skrev 2014-04-10 03:34:34 följande:

Hej tjejer! Vad roligt att se så många bekanta namn! Solros, Patricia, F89, Dreams85, Tinnis, Bebisfabriken? Ja, roligt och roligt, det är ju en missfallstråd, men ni förstår säkert vad jag menar. Jag har ju inte varit inne på ett tag nu, har läst då och då men behövde en FL-paus. Och under den pausen har det faktiskt blivit ett litet plus, så nu blir det förhoppningsvis decemberbebis!

Cayenna, grattis till plusset! smile1.gif

Tinnis, det är hemskt när mensen kommer! Men nu är kroppen igång igen och du kommer bli gravid - du har blivit det innan!

Bebisfabriken, hur går det med nässpray och allt vad det är? smile1.gif

Åh hurra! Grattis! : )

Kom över till andra tråden vetja!
  • F89
    annajenni skrev 2014-04-11 10:02:31 följande:
    Tack som frågar, BIM i morgon enligt appen. Men än så länge känns det bra, ska försöka få in en bild på gårdagens test. Dock inga symptom som alltid är oroväckande när man har missfall bak sig.. phpPClhp785294.jpg
    Tjoho! : D

Nu är det ju starkt!!
Svar på tråden Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?