-
Jag hade BIM på en torsdag och på tisdag fick jag svagt, svagt positivt. Testa närmare lördag : )Augusti82 skrev 2014-03-11 10:42:12 följande:Lördag. så ja det är tidigt. Men jag hade förväntat mig att se ett svagt streck åtminstone så som man såg i ofias kalender. men alla symptom jag kände är borta. Känner mig inte gravid för fem öre.
-
Jag använde billiga testers vanliga stickor!Augusti82 skrev 2014-03-11 11:17:04 följande:Vilket test hade du då? ja även om det känns som att man gett upp så har man ju inte det ändå. Så som jag skrev till ofia ovan.... men ååååhhhhh!!!!!!!! Man är ju så otålig! Och vi hade så mycket sex i flera dagar så det vore väl självaste fan om det inte tog sig! *frustrerad o förtvivlad*
-
Håller tummarna här också! : )E2012smamma skrev 2014-03-11 12:24:16 följande:
Jag är så nervös så jag skulle kunna kräkas inför kuben.
Ena sekunden e jag säker på att det är lugnt för att andra sekunden vara säker på att fostret e dött!
3,5 timme kvar! Klumpen i magen går inte att beskriva.
-
Jag testade inte mitt andra CB digital förrän 5+0, då stod det 2-3. Sen tog jag det sista 5+3 och då var det 3+.SaandraR skrev 2014-03-11 16:28:54 följande:
Hoppas det går bra E2010smamma!!
Någon som vet när clearblue digital ska slå om till 2-3? Om jag tar ett imorgon när jag är v. 5 (4+3 ) borde det stå 2-3 då?
-
E2012smamma skrev 2014-03-11 17:07:48 följande:
Allt gick bra ! Tack för pepp!
1:20.000 att det skulle vara någon kromosomavvikelse och flyttad från 12+2 till 12+4. Men jag var bara glad att se att den lever!
-
Åh hurra! : )0fia skrev 2014-03-11 19:22:39 följande:
E2012smamma - härligt att höra!!!
SandraR - gjorde precis cb digitalt och det visade 2-3 Tänk om.....
Jag tror allt är som det ska! -
Det är jobbigt det där när man får känslan av att andra liksom bevakar en och spekulerar i hur man mår och hur det går osv. Jag tycker det känns olustigt!Tinnis skrev 2014-03-11 20:00:03 följande:Jag har BIM fredag/lördag också. Tog ett test för någon dag sedan som var negativt. Fattar inte varför man håller på egentligen. Har inga symptom men hoppas ju så mycket att det ändå ska vara något.
Ska på en inflyttningsfest hos en kollega på lördag och idag på jobbet kläcker en annan kollega ur sig "kommer du att dricka alkohol på Heidis fest". Han vet om missfallet och jag tycker bara att det är så jäkla okänsligt av honom. Han har verkligen inte med att göra ifall jag är gravid eller inte! Denhär gången tänker jag bara berätta för min man, mamma och er om jag nu är gravid igen. Ingen annan får veta innan vecka 12. -
Jag tror det blir UL. Efter 8+0 har jag hört att det är vanligast men det beror nog på utrustning kan jag tro!Mommy1986 skrev 2014-03-12 10:51:31 följande:
Jag har bokat privat ul när jag är i v 10 (9+4), visserligen först 9/4, evighet tills dess. :)
Men det är väl Vul då och inte ul?
-
Solros78 skrev 2014-03-12 14:50:35 följande:Jag måste nog bara säga att jisses vad avis jag är på alla er som är gravida igen nu. Det känns så ruskigt avlägset nu när det sket sig den här månaden då jag verkligen trodde på det och nu ska vi dessutom inte försöka alls en månad. Usch vad deppigt det känns känner jag att leva så här med all fokus på att bli gravid men samtidigt länge tills det ens kan bli.
Jag förstår att det känns tungt : (
Är det jobbigt att vi som är gravida igen är kvar i tråden? Jag tänker att om det stör så kan vi ju starta en BF-tråd och försöka hålla oss till topic i den här tråden, dvs. att försöka igen efter missfall. -
Solros78 skrev 2014-03-12 15:20:31 följande:Jag är lite kluven faktiskt. Jag vill gärna ha er kvar här för att det är ett mysigt gäng och ni har ju jättemycket bra input osv men just nu tycker jag det är lite tungt att läsa om vul och ul och allt det, om jag ska vara ärlig. Det var inte det tidigare men just nu när jag tycker det här med att inte ens få bebis 2014 och snart försökt i ett år känns så himla orättvist och jobbigt så har jag lite svårt att inte vara bitter.
Hur känner ni andra som inte är gravida? Är jag ensam om att känna så här får ju jag välja att inte läsa sånt.
Jag förstår det också. Jag kände likadant innan jag plussade igen när det var flera i tråden som blev med barn igen. Fristaden försvann liksom lite även om jag fortfarande tyckte/tycker att vi är ett gott gäng : (