• Cayenna

Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?

Gweny skrev 2014-08-26 18:59:30 följande:

Hänger gärna på isåfall.

• Cayenna
    Solros78 skrev 2014-08-26 20:00:07 följande:

Hade jag haft äl hade jag förstås hoppats på nidblödning men nu hade jag ju inte det så då tror jag tyvärr på hormonobalans. Det är väl ofta det med spottings och mellanblödningar.

Nej just det du fick aldrig positivt på testet. :-/ För mig är det så lurigt att jag får positivt på test men sen blir det ingen äl ändå. Kroppen är ett mysterium.

Har ju kört utan tester men märker på spottings och sparsam mens att ingen äl sker. Bara senaste mensen som jag sluppit spottings.
  • Cayenna
    Anonym skrev 2014-08-27 07:51:29 följande:

Har man försökt i två år kan man få hjälp på privat klinik. Hoppas dock att det löser sig utan extra hjälp.

Okej tack. Tänker dock att köerna är längre och att ivf försök sponsrar inte syskon. Jag hoppas det löser sig. Jag har ju ändå blivit gravid ett antal gånger så någon månad borde ju klaffa.
  • Cayenna
    Bebisfabriken skrev 2014-08-28 13:06:49 följande:

Jag har inte gjort något försök sedan påskas, och jag har släppt det helt. Vårt ivf gick ganska dåligt, bara 6 ägg och bara ett ägg som gick att odla, men det fäste inte.

Har kämpat som besatt för att gå ner, men nu blev jag plötsligt livrädd. Tänk om det hår lika dåligt nu? Tänk om viktnedgången inte gör nån skillnad? Får panik bara av att tänka på att återigen sitta i en gynstol får ögonen att tåras.. Ah!

Försök tänka positivt! Att du gått ned är ju väldigt bra då övervikten kan påverka fertiliteten. Heja dig! Förstår paniken men jag tror det är bättre med positiva tankar och energi.
  • Cayenna
    Gweny skrev 2014-08-28 10:22:27 följande:

Vid midnatt och nu på morgonen, så kände jag lite småont och ryckningar på höger sida av magen, hoppas detta nu var äl och ett fint ägg lossar.

Hoppas du fick äl och ett plus om två veckor.
  • Cayenna
    Gweny skrev 2014-08-28 15:31:21 följande:

Tack! även jag som råkade göra inlägget ovan anonymt.

Det är väl alltid du som råkar göra anonyma inlägg Strular den?
  • Cayenna
    Anonym skrev 2014-08-29 10:38:08 följande:

fråga mig inte, jättestörande. Händer i massa trådar, sen dem gjorde om, fast jag inte valt det.... 

Nu börjar väntan till BIM för mig, håll tummarna.

Klart jag håller tummarna Och aja alla vet att det är du som är anonym om vart annat haha
  • Cayenna

Hej,

Jag har pausat här igen. Glider in som under tvång under väntan på mens. Borde komma idag, ons/tors senast. Vet inte om försöket var lyckat....har inte ältestat men spanat kroppsliga signaler. Hoppas fast jag inte borde...som vanligt.

• Cayenna
    Blåsippan84 skrev 2014-09-16 15:51:38 följande:

Samma här. Ej lika aktiv här under månaderna som går. Äl i helgen som kommer. Försöker ladda med varannan dag mys. Även om det inte är så lätt alla ggr .

Jag hoppas dina värden är perfekta nu och att det varit det som satt käppar i hjulet.

Visst blir man lite mer off när månaderna tickar på.
  • Cayenna

Okej tjejer!!!! Jag är gravid!!!!!!! Tog ett test idag. Jag säger bara: motionera och slopa socker is da shit för mig.

Två år sen vi började syskonförsöken nu så jag hoppas verkligen jag får behålla det här. Snälla!!!!

Svar på tråden Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?