Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?
åh jag minns den känslan :( ska du på vul imorgon igen? håller tummarna stenhårt!!
Ja. Imorgon kl.8.30. Behöver alla tummar jag kan få känns det som...
Hur är det med dig?
Hur är det med dig idag 0fia?
Tjejer! Uppskattar allt stöd och hjälp jag får härinne men nu tar jag paus från FL en vecka. Vi ska resa bort onsdag - söndag och då kan jag av naturliga skäl inte surfa så mycket och då tänkte jag passa på att ta paus hela veckan. Jag måste försöka att fokusera på annat innan min hjärna brinner upp! Egentligen behöver jag detta forum så himla mycket men jag måste försöka göra något för att koppla bort så mycket som möjligt av stressen kring att försöka bli gravid. Tror att ni förstår hur jag känner...
Håller tummarna för er som har det lite extra jobbigt just nu, hoppas på att läsa positiva nyheter när jag är tillbaka.
Hej tjejer!!! Var medlem här innan men hette då Karro2014, men fick byta till detta. Tog bort familjeliv pga att jag ville koppla av efter mitt missfall som var den 14 februari. Och nu idag 10/3 var jag bara tvungen att ta ett gravtest.. Hade en märklig känsla inom mig.. Och vad visade det sig?? Jo att jag är gravid igen, så underbart alltså!!!! Men samtidigt är jag så orolig över att jag skall få ett mf igen.
Dagens test ser onekligen ganska starkt ut...
Både jag och den dumma läkaren hade fel! Liten har växt 4 mm på en vecka och hjärtat slog fint! <3
Barnmorskan idag tyckte att det var vidrigt sagt av läkaren från förra veckan att prata om skörhet. Hon sa att hon inte såg några alls tecken på att det här inte kommer gå vägen och beordrade mig att njuta!
Jag har inte kunnat hålla mig... jag testade både imorse igen och det är fortfarande helt blankt. Med tanke på den fina stegring du hade Ofia så borde det börja med lite iaf idag. Men det är inte ett skvatt på testet. Så nu börjar jag nästan ställa in mig på att mensen kommer i helgen och att vi får försöka igen nästa äl. Känns bara så jävla jobbigt!