• F89

Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?

P81 skrev 2014-03-06 10:52:10 följande:

Jag har goda nyheter! Ursäkta skärpan men se hur det blev imorse.Glad

Jag är i v4+3 tror jag. Jag är så ofantligt glad. Och nu ska jag njuta järnet för man vet aldrig vad som händer och sker här i livet. Fånga dagen ska jag göra!<3
    Fantastiskt! Grattis! : D
  • F89
    0fia skrev 2014-03-07 06:20:20 följande:

Idag blev det ett digitalt test ???? phpmatejk45899.jpg

Fantastiskt! Grattis! Vilken plus-månad! : )
  • F89
    SaandraR skrev 2014-03-07 06:51:45 följande:

Underbart! Jag fick samma resultat nyss :D
  • F89
    0fia skrev 2014-03-08 06:25:14 följande:

E2012smamma - jag hade Bim imorgon men testen började bli så starka att jag började tro på det.

Har kommit mer blod idag. Känner mig helt dränerad. 3 missfall 5 månader..,,

Åh din stackare! : (
  • F89
    Tinnis skrev 2014-03-09 10:53:46 följande:

Vad håller jag på med??! Går in på forumtråd för julibebisar -14 och läser där.. 

dum_i_huvudet

Åh vad jag känner igen mig : (

Vet inte heller varför man gör så, det kommer inget gott ur det.

Jag var inne väldigt frekvent de första månaderna, det är först nu när de är i sluttampen (jag skulle haft 3 maj) som jag inte läser längre för det känns liksom för långt bort och inget jag kan relatera till..
  • F89
    0fia skrev 2014-03-09 20:26:16 följande:
    Har inte varit lika kul att testa nu men eftersom det inte kommit någon jätteblödning än så har jag inte rikttigt kunnat hålla mig så här kommer en uppdatering Skäms

Men det ser ju ut som att hcg fortsätter öka? : )

Min svärmor fick missfall när hon väntade min sambo, en tvilling som försvann på vägen. En annan tjej här i tråden var ju med om samma sak för några månader sen! : )
  • F89
    0fia skrev 2014-03-10 06:35:58 följande:

Tempen steg idag igen. Vågar inte hoppas. Om jag fortfarande inte har börjat blöda mycket om ett par dagar funderar jag på att kontakta mvc. Vad tror ni de gör? Säger vänta eller tar blodprov eller bokar vul om någon vecka? Eller skall jag åka till gynakuten då? Kan inte låta bli att hoppas att det var en tvilling som inte klarat sig....

Jag tror de tar blodprov, de lär ju inte se så mycket på ett VUL tänker jag?

Hur mycket blod var det? Min kollega vaknade en morgon men mycket blod i sängen när hon var i V 8-9 och var övertygad om att det var kört. Hon åkte till akuten och där fanns en liten böna som nu är en frisk bebis ; )
  • F89

Jag har sån otrolig ångest just nu : (
    Var ganska glad och nöjd efter mitt VUL förra veckan, i ett par dagar.

Sen slutade brösten ömma helt. Det enda som återstår nu är halsbränna och trötthet. Jag har precis samma känsla som i höstas innan mitt MA konstaterade, jag bara vet att det är kört.

Det känns som att dessa 24 timmar innan jag får ett besked kommer bli de längst på mycket, mycket länge.

• F89
    Augusti82 skrev 2014-03-10 08:17:52 följande:
    Usch vad hemskt!!!! GUd vad jag tänker på dig! Hoppas innerligt att du har tokfel och att där sprallar en liten fortfarande. Vilken vecka är du i nu?

Vad är det som händer imrgon? Har du fått en tid då?

Jag är i 7+4 idag. Har ett VUL imorgon 8.30.
  • F89
    Solros78 skrev 2014-03-10 08:57:34 följande:
    Jag trodde bim var i helgen men nej, nu fick jag plötsligt mens idag, dag 23, bara 7-8 dagar efter min äl, jaha, där gick sista försöket på bebis 2014.

: (
Svar på tråden Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?