Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?
Får jag som vart med om två missfall äta trombon när jag blivit gravid igen, eller måste man gått en utredning??
Får jag som vart med om två missfall äta trombon när jag blivit gravid igen, eller måste man gått en utredning??
Är det någon som fått avslag efter sitt mf/ma?
Någon som gjort en missfallsutredning någon gång pga upprepade missfall?
Ringde calanderska idag, pga jag e så orolig o om de e något fel på mig eller min sambo eftersom vi fått 2 mf/ma på raden. Visst vi kan ha haft optimal otur men ger inte med mig ändå..vill ha det bekräftat så man kan gå vidare och veta då om det är något fel eller om vi bara haft otur, pratade med en barnmorska där och förklarade situationen att vi hade kontakt med dem i januari för en fertilitetsutredning, hann att komma dit o lämna spermieprov och blodprover. Sen var ju jag spontant gravid och sen fick jag ju dessa två missfall. Så nu har vi fått en tid bokad i augusti, så får läkaren bedöma om vad vi skall göra.. Det låter ju inte helt omöjligt med tanke på att dem faktiskt bokade in en tid med läkaren + det är ju privat, och vi är ju villiga att betala..betalar flera tusentalskronor, bara så man får en bekräftelse/förklaring så man kan gå vidare (ex om man behöver hjälp utav ivf) eller dylikt! Och att man känner själv, att nu har man gjort de man kunnat göra.. Eller vad tycker ni själva??
Hur var eran blödning vid ert ma/mf?
Haft rätt så mycket blödningar, denna veckan har jag inte alls haft mycket bara lite lite (var även hos gyn i veckan på kontroll och kollade, fanns Pytte lite rester fanns kvar men det skulle blöda ut nu eller när mensen kommer) men sen förrgår har blödningen ökat.. Har ni vart med om de med?
Har min semester som börjar om 4 veckor och den existerar inte, Insåg precis att jag längtar mer till att min blödning från mitt ma tar slut, och att mensen kommer tillbaka. Så man kan börja kämpa mot ett nytt +. Känns långt borta, Men skam för den som ger sig!!!!
Idag har jag verkligen en Depp dag:(
Känns så tomt, och så ledsamt att jag inte fick behålla graviditeten:(
Och inte nog med det, alla är verkligen gravida nu.. Så jobbigt att visa sig glad fast inombords så gråter man:(