• is1

Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?

Jag måste nog hoppa in här igen.. Började blöda i går, så det känns inte ljust ut för min del, ska ringa kk snart å hoppas att jag får komma dit

• is1

Hej alla jag är i v 5+4, ska in till kk i morgon och hon sa att jag skulle betrakta det som ett missfall. Hu hanterar man 2 st missfall i rad?

• is1
    Patricia4 skrev 2013-12-19 06:08:52 följande:
    Kan det vara sant?! Ett litet julmirakel:)
    Nu hoppas jag att det går vägen denna gång.

stort grattis!!:)
  • is1

Idag fick jag det konstaterat att det va missfall, allt var borta. Så det kändes skönt att kroppen kunde sköta om det den här gången..  Han sa att jag hade väldigt lätt för att bli gravid och även kanske inte med det bästa äggen, så det kanske därför det har blivit som det har gjort..  dom flesta tror bara att det är en sen mens som kommit.. men om man har koll på sin mens, och vill bli gravid. Då vet man ju när man kan testa eller inte. så det begriper jag inte riktigt. Just nu känns allt bara tomt i skallen, jag vet inte vad jag ska tänka, tycka, man vill ju tänka " jag lyckas nog nästa gång"  Kände på mig vid den här grav att det inte riktigt va som det skulle, hade nästan inga tydliga symtom förutom flytningar, hunger och plusset på stickan,  man vill hålla hoppet uppe, men hur länge orkar man det?

Det tankar som går i min skalle just nu är, vad har jag gjort för ont för att uppleva det är? ingen borde få uppleva detta och absolut inte flera gånger, Jag tänker på sånna " mammor" som knarkar medans dom är gravida, osv. Men jag då, som inte ens druckit eller gjort någon skada inte ska få behålla min lilla.  Känner ingen lust att fira jul, nyår. jag orkar inte, jag vill bara ligga själv under täcket..

• is1

sowe81 skrev 2013-12-19 21:56:56 följande:
    Åh nej va tråkigt.
    Tillåt dig tid o sörja och ta nya tag sen. Ert lilla barn kommer när det är rätt barn som fäster!
    Cayenna skrev 2013-12-19 22:23:47 följande:

Styrkekram!!! Usch så sorgligt att läsa dina rader. Hoppas du ändå lyckas samla dig så pass att julen blir fin med din familj!

Lilja1980 skrev 2013-12-20 00:56:17 följande:
    Usch, beklagar att det blev ett tråkigt besked idag..Livet är så orättvist! Blir också så förbannad när jag hör och ser andra som missköter sig och bara råkar bli gravida när jag vet hur många som kämpar och går igenom jobbigheter! Tillåt dig att vara ledsen och var snäll mot dig själv. Sen blir 2014 vårt år ska du se! Kram
    tack för era fina komentarer, kram!
  • is1
    paron skrev 2013-12-25 21:12:50 följande:

åååh! Grattis, vad glad jag bir för din skull, sa ju att det skulle gå bra när du slappnade av lite :)
    KRAM!
  • is1
    paron skrev 2013-12-27 11:17:21 följande:

Ja detta trodde jag aldrig. Vi bestämde oss för att strunta i äl-test, sitta på familjeliv eller ens tänka på graviditet överhuvudtaget. Vi hade sex när vi hade lust, jag har druckit vin, ätit massvis med brie och helt plötsligt är jag gravid. Plötsligt händer det!!

Ni fick en fin liten julklapp!  Nu hoppas jag att du slipper till mf och att allt går vägen för dig den här gången!
  • is1
    Solros78 skrev 2013-12-27 08:18:51 följande:
    Titta vad jag fick lyckan att börja dagen med:

Grattis! och lycka till med pyret!
  • is1

Nu efter mitt andra missfall, fick jag till förklarning, att jag verkar ha väldigt lätt att bli gravid även fast det är ett dåligt ägg, Är det någon mer som har fått den förklarnigen?

• is1
    Blåsippan84 skrev 2013-12-28 23:06:11 följande:
    Har läst till mig det på nätet. Försökt bli gravid vid två tillfällen ena gången fick vi plus för sonen och andra gången plus men mf. Så jag funderar på om vi också har så.

okej,  han som jag träffade han sa att det var rätt nytt påkommet, så förmodligen stämmer det, Tog en mens efter första missfallet innan jag bli gravid, så inom loppet 3 mån så har jag varit gravid två gånger. Jag har inga barn sen tidigare, vilket gör mig lite orolig att jag kanske aldrig kommer få barn som är min största önskan här i livet, Tråkigt nog så om jag blir gravid tror jag inte att jag kommer kunna glädjas lika mycket för att jag är så rädd att det ska hända igen.
Svar på tråden Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?